Alla inlägg den 3 mars 2011

Av rebecka pettersson - 3 mars 2011 22:40

Jag & mamma ser extrema samlare. Hon tycker jag borde vara med i det programet...

Hon tycker jag har mycke saker..men vadå mycke saker? Det här är ju ingenting mot hur det brukar se ut...

Av rebecka pettersson - 3 mars 2011 19:54

Som rubriken lyder kan ni nog förstå vad jag kommer göra ikväll.


Jag: Mamma var det inte du som heja på Frölunda?

Mamma: Jo justja det gör jag ju!

Jag: Säg en spelare i Frölunda då...

Mamma: Dragovic! (helnöjd att hon "kunde" en)

Jag: Han heter Dragan Umicevic...


Så insatt är mamma i hockey. Förra veckan heja hon dessutom på södertälje..

 

Av rebecka pettersson - 3 mars 2011 17:45

Ulrik Munther "Born this way"

Av rebecka pettersson - 3 mars 2011 13:45

NU: äta korvstroganoff & makaroner

SEN: sätta mig ute och plugga

SENARE: gå till min APU plats och hälsa på

Av rebecka pettersson - 3 mars 2011 08:30

Sov med två täcken och värmedyna inatt men frös ändå. Vaknade vid ett och kunde inte somna om. Lyckades sova nån timme men sen vakna jag vid sex igen. Hatar såna här nätter. Nu mår jag jätteilla och har ont i huvudet.Måste bli bättre. Får inte bli sjuk

 

Skapa flashcards