Alla inlägg den 4 mars 2011

Av rebecka pettersson - 4 mars 2011 21:38

      Ligger i Felicias säng och kollar på medans hon städar. Det är min favoritsyssla, se andra slita arslet av sig. Vi har iaf ätit nu. Körde på subwaytema idag. Gjorde subwaymacka och bakade sen subwaykakor som vi ska äta nu. Ska nog se film också. Blir en tidig kväll för vet ni vad.....

 

VI DRAR TILL BYGDSILJUM IMORRN!!

 

Kommer nog bli great. Måste ju träna lite inför Åre på måndag.

Fast nu måste jag vara social med Felicia. Hörs sen Puss till er alla.

Av rebecka pettersson - 4 mars 2011 17:59

Provet idag gick bättre än förväntat. Har säkert alla fel men jag är fortfarande levande och eftersom jag trodde jag skulle dö så måste det ju ha gått bra.


Dagen annars har varit kul. Jag har hängt med min "vän" Anna. Vi gilliar inte varandra egentligen. Satt kvar efter skolan och väntade på Felicia. Fick trevligt sällskap  av Axel som lura ner mig i underjorden...gick iaf på stan ett tag och tog sen bussen hem.


Ska packa nu och sen sticker jag till Felicia som håller på med mat. Sen blir det mys hela kvällen med min gullerumpa. Sover där.Hejdå

  Ni ser ju bara hur hemsk hon är

Av rebecka pettersson - 4 mars 2011 07:35

  Har laddat upp inför provet


Som sagt nationella i matteB 3 timmar nu på morgon. Pluggade hela dagen igår men vart inte klokare av det. Det luktar IG...men vi ser väl. Slutar rätt tidigt idag. Då blire hem och göra läxa, på sportlovet. Känns gr8.

Skapa flashcards