Alla inlägg den 13 mars 2011

Av rebecka pettersson - 13 mars 2011 22:08

Ser på bröllopsfotagrefen. skithärlig film ju! Älskar värmländska!

Får se om jag ser klart filmen. Måste lägga mig snart eftersom jag måste upp tidigt imorrn. Har ingen sovmorgon som jag brukar på måndagar eftersom imorrn börjar praktiken! Ska vara borta från skolan till vecka 19 typ. Inte dåååligt alltså!

Tummen upp för de.

       


Aja snart börjar filmen så måste gitta. Hooooooj!

Av rebecka pettersson - 13 mars 2011 19:55

 

Sådär nu har ni fått några bilder.Har några hundra till men dom får ni se nån annan gång. Nu ska jag se på solsidan. Har längtat hela veckan. Tjing!



Av rebecka pettersson - 13 mars 2011 18:13

Donken på väg dit satt inte fel

Taggade brudar första dagen

   yäää

     

SOOOOOL

      Kön får såna som jag

Snyggast i backen

            Töntgänget

Gubben till vänster förstörde min bild

Sittlift

....

TA MIG TILLBAKA

 

Av rebecka pettersson - 13 mars 2011 16:00

håller på att lägga in bilderna...snart klart

 

Skapa flashcards