Alla inlägg den 14 mars 2011

Av rebecka pettersson - 14 mars 2011 22:28

Vinst ikväll så nu tar vi dom på onsdag med!


Måste börja bege mig mot sängen. Börjar halv sju imorrn, måste alltså upp vid halv sex, yeeey! Fast slutar vid tre. Ska då fara till stan och träffa min otroligt saknade vän

Ida Nilsson!

  Nu ska jag göra det jag är näst på, nämligen sova, godnatt!

Av rebecka pettersson - 14 mars 2011 20:05

Hade tänkt äta glass till hockeyn men kände inte för det så sitter och käkar frukt istället. Bra Rebecka är stolt över dig!

  Fast tål inte kiwi så lär få utslag inom en snar framtid

Av rebecka pettersson - 14 mars 2011 16:10

Hemma efter en låååång dag. Käns som att jag redan har varit där en vecka.

Blodpudding till lunch första dagen var väl ingen hit. Har inte ätit det på säkert 10 år.

Annars har det varit en rolig dag. Supersöta barn!


Nu ska jag göra det jag är bäst på....ÄTA

 

Skapa flashcards