Alla inlägg den 16 mars 2011

Av rebecka pettersson - 16 mars 2011 22:29

För exakt ett år sedan skrev jag försa inlägget på denna blogg.

Alltså fyller den 1 år idag, yeeeey!  

 

Mina gamla bloggar haha

http://reeebs.bloggagratis.se/

http://reeebs.blogg.se/

Av rebecka pettersson - 16 mars 2011 22:09

Slutar denna braiga dag med frukt och te. Kanske inte så bra att trycka i sig massa socker innan man ska sova...skit samma ;)

 

Har "sovmorgon" imorrn. Börjar klockan nio. Fast slutar då halv fem. Har ingen aning om vad som händer då. Öppen för förslag. Sängen nu puss!

Av rebecka pettersson - 16 mars 2011 21:54

YEEEEES FÄRJESTAD TILL SEMIFINAL!!

BARA 24 SEKUNDER KVAR OCH SÅ SÄTTER HAN DEN!!!

 

Av rebecka pettersson - 16 mars 2011 16:04

Jag och Ida hade det mys. Pratade en massa, såg lite hockey och såg solsidan. Vart väckta tidigt imorse av nån snubbe som skulle fixa nått på toan.


Praktiken gick iaf bra idag. Fick lära mig att killar har snopp och tjejer har snippa.

Slutade tre och gick hem.


Är ensam hemma nu till klockan åtta. Måste alltså laga egen mat. Kan ju inte sluta annat än katastrof...

  Ni ser ju lika bra som jag att jag inte passar in i vårat kök.

Skapa flashcards