Alla inlägg den 19 mars 2011

Av rebecka pettersson - 19 mars 2011 23:33

Idag har jag städat, städat och städat. Är äntligen klar. Får väl se hur länge jag lyckas hålla det städat. Gissar på till imorrn bitti. Har även hunnit se på film, eller jag håller på se den nu fast det är reklam. Helt okej film. Fast läskig. Hatar att se såna filmer själv :(


Ska sätta igång lite pistvakt sen så jag kan somna hehe. Imorrn har jag ingen aning om vad som händer. Hoppas på att nån vill hitta på nått.


Nu: borsta tänderna!  

 

Av rebecka pettersson - 19 mars 2011 16:48

Vad hände?

  fina fötter

Ja ni kan nog gissa vad jag gör idag...

Av rebecka pettersson - 19 mars 2011 12:33

Idag har jag samlat vuxenpoäng för resten av året. Började med att gå upp tidigt istället för att ligga kvar i sängen och sova. Lyssnade då på melodikrysset med mamma. Kokade sen ägg och åt frukost och läste tidningen (sporten såklart). Inte nog med det så sökte jag jobb också. Ska bara laga mat, baka bröd, handla och hämta barnen på dagis också.

   

Av rebecka pettersson - 19 mars 2011 12:18

Såg på hockeyn igår som sagt och båda lagen jag hade tippat på skulle vinna vann.

Heh hoppas Skellefteå åker ut på söndag...


Efter hockeyn skulle jag och Felicia se på pistvakt så vi la oss inne på mitt rum. Några minuter senare sov vi. Vaknade upp av att Felicia for hem. Somnade om och vaknade vid tre av att det var vääääldigt varmt. Klädde av mig och somnade om. Vaknade vid sex och trodde jag skulle upp och jobba. Lyckades somna om men vaknade vid nio igen...


Jag som hade längtat till helgen så jag kunde få sova ut...

  Felicia somnade redan under hockeyn..

Skapa flashcards