Alla inlägg den 20 mars 2011

Av rebecka pettersson - 20 mars 2011 19:39

Kom nyss hem från Felicia. Där bjöds det på tårta, kakor och mat. Supergott. Såg även hockeyn där och tyvärr så vann ju Aik, haha.


Nu blire att måla naglarna tills solsidan börjar! Sista avsnittet ju

 

brb

Av rebecka pettersson - 20 mars 2011 13:29

Har legat ute och solat. Gav inget resultat.

Nu ska jag hem till Felicia och äta tårta. Bäst för henne att den är god.

 

Av rebecka pettersson - 20 mars 2011 11:14

Vaknade vid halv sju imorse och trodde jag skulle upp och jobba...

Tog ett tag innan jag somnade om men vakna sen vid nio igen och kunde inte somna om. Så har legat och sett tv nu på morron.


Är ensam hemma så vet inte vad jag ska hitta på. Blir nog att sola ett tag. Fast först ska jag leta upp lite trevligt sällskap och krypa ner i sängen ett tag till.

 

Skapa flashcards