Alla inlägg den 23 mars 2011

Av rebecka pettersson - 23 mars 2011 22:34

For till Felicia och fick gofika! Sen körde vi Kinect som Felicia fick. Eller jag låg väl mest i sänge medans Felicia hoppade upp i lampan hela tiden. Kul var det iaf!


Sitter och äter kvällsfika nu iaf och pratar med Malin. Snart kommer hon hem och jag längtar supermycket! Mamma sitter här också och vägrar vara med i min blogg. Tyvär alla mamma lovers men hon dissar er igen. Fred ut.

 

Fick iaf med hennes hand.

Av rebecka pettersson - 23 mars 2011 18:28

FLAGGAN I TOPP FÖR EN TJEJ UTAN SNOPP!

Grattis min älskade Felicia, FellanPellanPillanPullan, Fillzipop, Sockerpulla!

 

Av rebecka pettersson - 23 mars 2011 16:51

Hockeyn slutade bra igår. Hade drömt att färjestad skulle vinna och skellefteå förlora och så vart det! Brabra.


Hade ingen lektion på skolan idag så for till Skutan istället. Följde med på lilla vasaloppet på morgonen. Barnen var jätteduktiga! Har sedan busat och lekt hela dagen. Slutade tre och gick hem. Gick både till och hem från förskolan idag. Typ stolt.


När jag kom hem hade mamma gjort korvstroganoff och makaroner till mig. Satt bra i magen kan jag lova er! Nu blir det duschen. Det behövs.

 
  


  

Skapa flashcards