Alla inlägg den 24 mars 2011

Av rebecka pettersson - 24 mars 2011 22:11

Ska försöka börja bege mig till sängs. Har lektion på skolan imorrn och sen blir det jobb till tre. Far till stan då med Fellan. Synd bara att jag är i en ekonomisk kris för tillfället. Men det löser sig säkert förhoppningsvis. Har ju mitt specialsätt...


Måste leta fram nå kläder till imorrn också. Får man gå naken till skolan? Eller är det olagligt? Annars gör jag det.

  Längtar jättemycke till skolan imorrn. Not

Av rebecka pettersson - 24 mars 2011 21:56

JAAAA! FÄRJESTAD VANN MED 4-2!!



Och nu vann luleå också!! 

P12

Av rebecka pettersson - 24 mars 2011 18:45

Hade sovmorgon til ltio idag. Fast det innebar att jag slutade halv sex. Är helt slut nu och stog dessutom ute i typ två timmar och frös. Så ska krypa ner i soffan nu med täcket och se på hockeyn med mamma (=

   

   

Jag är söt jag vet

Skapa flashcards