Alla inlägg den 28 mars 2011

Av rebecka pettersson - 28 mars 2011 21:05

NÅGON SOM SKA PÅ HOCKEYN PÅ FREDAG? ELLER SOM VILL FÖLJA MIG?
HAR TVÅ BILJETTER! HÖR AV ER! PUSS!

Tyvärr är det inte färjestad som spelar men Sverige - Lettland 

Av rebecka pettersson - 28 mars 2011 20:59

Somnade ute men vaknade upp av att solen försvann. Gick in och fixade mig lite och tog sen bussen med Fellan till stan. Hon skulle göra nå grejer och jag följde med som stöd. Världens bästa kompis är jag!


For sen hem och tryckte hemmagjord pizza. Har bara degat i sängen hela kvällen. Eller näe for till Skelleftehamn med en säng också. Har nyss käkat frukt och ska snart lägga mig. Har varit nära på att somna minst 30 gånger den senaste timmen. Kanske inte så konstigt jag är trött då jag gick upp fem.

 

Av rebecka pettersson - 28 mars 2011 14:02

Jobbigt att stiga upp imorse men tog mig upp iaf. Har jobbat och stått i hela dagen. Sen vid halv två kom SVT och skulle filma men då for jag hem. Orkar inte med att tv är efter mig hela tiden...


Nu ska jag ta en nap ute i solen. På återseende.

 

Ovido - Quiz & Flashcards