Alla inlägg under mars 2011

Av rebecka pettersson - 27 mars 2011 18:49

Haha läste på färjestads blogg...

HAHAHA humor 

Av rebecka pettersson - 27 mars 2011 18:30

JAAAA FÄRJESTAD I FINAAAAAL!!

HAH DOM SOM TRODDE ATT AIK SKULLE SLÅ UT FÄRJESTAD MED 4-0 I MATCHER KAN JU INTE HA MYCKE INNANFÖR PANNBENET! HAHA


OCH NU KVITTERADE LULEÅ MED 12 SEKUNDER KVAR, AHAHAHAHAH!!!

 

Av rebecka pettersson - 26 mars 2011 18:17

Färjestad vann igen så nu behövs det bara en vinst till och den kommer imorrn!

Vart ensam hemma nu så ska väl lägga mig i soffan och

he på nån film och bara chilla.


  

Av rebecka pettersson - 26 mars 2011 14:50

Idag fick jag välja mat så det blir tacos! och sen blire hockey =D

 

Av rebecka pettersson - 26 mars 2011 12:45

Kom nyss hem från stan. Gick där med Mamma. Vart inte att jag träffa Isaa för var tvungen att fara hem. Det sög. Men vi måste då hitta på nått snart!!


Hittade lite på stan idag med iaf. Visar det väl sen.

 

Blåser ute idag, därför mitt hår ser ut som det gör. Säger vi som.

Av rebecka pettersson - 26 mars 2011 08:38

Var ju som sagt på stan igår. Köpte lite grejer som jag kan visa sen. For hem tjugo i sju och åt. La mig sen i soffan och däcka direkt. Vaknade vid halv tio och såg på film med mamma och pappa. Gick sen och la mig.


Vaknade halv sju imorse.....på en lördag. Det är det jobbigaste med att jobba på förskola. Man vaknar alltid så tidigt. Gick upp vid åtta iaf och duschade. Ska äta frukost och lite så och sen bär det av till stan. Ska träffa världens mest saknade flicka, Isabell. Och även Liam och Emil. Kommer bli skitkul!

 

Av rebecka pettersson - 25 mars 2011 15:33

Hemma nu en snabbis och lämnade lite grejer. Tar snart bussen till stan med Felicia.

Hörs när jag kommer hem!

 

Av rebecka pettersson - 24 mars 2011 22:11

Ska försöka börja bege mig till sängs. Har lektion på skolan imorrn och sen blir det jobb till tre. Far till stan då med Fellan. Synd bara att jag är i en ekonomisk kris för tillfället. Men det löser sig säkert förhoppningsvis. Har ju mitt specialsätt...


Måste leta fram nå kläder till imorrn också. Får man gå naken till skolan? Eller är det olagligt? Annars gör jag det.

  Längtar jättemycke till skolan imorrn. Not

Skapa flashcards