Alla inlägg under mars 2011

Av rebecka pettersson - 12 mars 2011 06:07

Hemma nu. Blir sängen dirr. Godnatt.

Av rebecka pettersson - 7 mars 2011 05:19

Nu snart bär det av! är hur trött som helst och vill bara dö men skit samma!

HEJDÅ VI HÖRS PÅ FREDAG!!


Finns(kanske) på mobilen, VAR SOCIAL!

PUSS

Av rebecka pettersson - 6 mars 2011 23:59

Sådär nu var det mesta packat. Ska hoppa isäng nu. Taggar att kliva upp om 4½ timme. Lika bra att vara vaken egentligen. Fast Alice har redan däckat så inge kul att vara uppe själv. Hinner nog skriva imorrn innan vi far. Men godnatt så länge!


PUSS

Av rebecka pettersson - 6 mars 2011 22:22

For till stan och hämta Alice. Vi gick sen till konsum och handlade saker till imorrn. Har sen ätit och gjort fika och även bakat kakor, haha. Kör på subwaytema igen!


Nu ska jag börja packa. Hah typiskt mig alltså..alltid ute i sista stund.

 

Min rosa HelloKitty tandborste har jag iaf packat. Brukar alltid glömma den..

Av rebecka pettersson - 6 mars 2011 16:41

Gick ut och gick med Madde. Vart en timmes prommenad ungefär med prat om allt mellan himmel och jord. Mycket trevligt! Hoppas planerna på lördag blir av!


Har nyss ätit mat och nu ska jag vänta på Alice. Hon kommer om en timme ungefär. Borde kanske börja packa...fast ska gosa lite först.

   

   

Av rebecka pettersson - 6 mars 2011 14:32

Fick ett meddelande på facebook som gjorde min dag!

 

!!!

Av rebecka pettersson - 6 mars 2011 14:19

KOMIHÅGLISTA TILL MIG SJÄLV

  • TVÄTTA
  • PACKA
  • FIXA NY MUSIK
  • LÄGG IN MUSIKEN
  • TÖM KAMERAN
  • LADDA KAMERAN
  • LADDA MOBILEN


    BÖRJAR BLI SJUUUUUKT TAGGAD!
Av rebecka pettersson - 6 mars 2011 14:09

Var jättetrött igår så la mig i sängen och såg film. Vaknade upp av att jag hade en kanin i sängen. Kollade på klockan som var 6....kasta ner kaninen på golvet och försökte somna om. Lyckades men efter ca fem minuter var kaninskrället tillbaka. Tvingade ner honom under täcket för att sova med mig. Somnade men efter nån minut vart det för varmt för han så han sprang ut. Lyckades somna igen men efter fem minuter var han tillbaka...så fortsatte det hela morgonen. Tillslut gav jag upp.


Men jag älskar honom ändå!

 

Ovido - Quiz & Flashcards