Alla inlägg under april 2011

Av rebecka pettersson - 28 april 2011 23:14

Kom på att jag måste ringa och väcka Ida som sitter på bussen...

   

Av rebecka pettersson - 28 april 2011 23:09

Var tänkt att jag skulle duscha, städa, packa & göra läxa nu ikväll men är helt slut så går och lägger mig istället. Får gå upp tidigt och göra alt imorrn istället.

Hah lär ju aldrig bli av....


Har en lektion på skolan på morgonen och sen har jag sista dagen på skutan. Det suger! Kommer garanterat flänna....efter det blir det att skynda hem

 

Av rebecka pettersson - 28 april 2011 23:03

Eftersom att min ekonomi är obefentlig så vart det mest smågrejer.


Bodybutter - luktar mums!!!!

  Smink

  Solglasögon

  Hårgrejs

Nya vanliga Tygskor

  Ring

  Nagellack

 

Av rebecka pettersson - 28 april 2011 23:00

Trycker i mig just nu.

  Ni anar inte hur gott det är

Av rebecka pettersson - 28 april 2011 22:53

Slutade tre ifag och fro hem och åt och tvättade kläder. Tog sen bussen till stan och mötte upp Malin och lite senare kom även Felicia. Gick runt på stan ett tag och for sen till Solbacken till nya skoaffären. Körde sen tillbaka til stan och gick där till nio.

Hitta lite grejer som jag visar sen.

           

Av rebecka pettersson - 27 april 2011 23:04

Fick med mig Malin ut så vi tog en promenad i ursviken. Gick till konsum och köpte frukt sen till kanotudden och hem igen. Nu har jag nyss duschat och sen var det tänkt att vi skulle göra fruktsallad nu men känner att jag slocknar när som helst så ska nog lägga mig istället. Börjar halv åtta imorn. Kändes inte så ballt.

 

Av rebecka pettersson - 27 april 2011 18:58

Insåg igår att det är valborgs i helgen och jag har inte den blekaste om vad jag ska göra.

Vill antingen hitta på nått kul här i skeå men lär ju knappast bli nått. Annars vill jag fara till Robertsfors? Bygdeå? Umeå? men alla verkar ska fara bort...

ÄR det nån som vill hitta på nått så kan den ju höra av sig. Puss

       

Skapa flashcards