Alla inlägg den 6 april 2011

Av rebecka pettersson - 6 april 2011 22:25

Fick med mig detta hem

Värmeskydd och schampo

  Tröja

  Jacka

  Förlåt för världens sämsta tattarbilder. Köpte även godis men ni som känner mig vet att jag inte äter godis, så vet egentligen inte varför jag köpte de....


Kom just på att jag inte lagt ut bilder på det jag köpte förra veckan....eheh

Av rebecka pettersson - 6 april 2011 22:20

Råka tvätta min lipsyl i tvättmaskin...........

   

Av rebecka pettersson - 6 april 2011 22:12

Satt vid datorn då del plötsligt knacka på dörren och Madde kom in och ropa att jag skulle följa med ut.Hon bah det är sånt där coolt upp på himmlen. Jag bah eh norrsken?

Det var skitcoolt iaf, fast omöjligt att få på bild..

 

Av rebecka pettersson - 6 april 2011 21:26

Kom ganska nyss hem. Har haft fullt upp hela dagen.


Snoozade i en timme imorse för att ta mig upp. For till skolan och hade friskis och svettis. Jobbigt men kul. Sen jobb till tre. Sprang hem och tog bussen till stan med mamma. Köpte lite grejer som jag visar sen. Mötte sen pappa och for till solbacken och handlade.

Än är inte dagen slut. Ska duscha nu sen måste jag förbereda inför imorrn.

 

Skapa flashcards