Alla inlägg den 17 april 2011

Av rebecka pettersson - 17 april 2011 23:55

For ju som sagt på bio med Andreas. Såg hur många lingon finns i världen.

Jättebra film, hur söt som helst! Började självklart flänna haha.


Nu blir det att hoppa ner i sängen och se film med min myskompis.

         

Godnatt!

Av rebecka pettersson - 17 april 2011 20:00

Sitter och dricker chai latte och pratar med trevligt folk men ska snart fixa mig. Drar på bio ikväll och ser hur många lingon finns i världen eller vad den heter.

    

Hörs när jag kommer hem!

Av rebecka pettersson - 17 april 2011 19:21

Håller på att planera en resa som kommer bli grym! Måste dock spara alla pengar fram till sommarn...lär bli svårt men vi ska klara det. Fast skulle behöva ett jobb så är det någon som har ett över eller vill skänka oss lite pengar så är det bara att höra av sig! Vi ställer upp på allt. Ta det som ni vill.

 

Av rebecka pettersson - 17 april 2011 19:07

Fattig som är så vart det inte så mycket köpt. Fast hann knappt gå på stan heller.

Tröja

    Mössa

 

Lypsyl 

  BH men den får ni inte se på, tyvärr

 

Av rebecka pettersson - 17 april 2011 18:27

Jag är helt otrolig alltså...bara jag och min syrra hemma så skulle laga mat åt oss. Tänkte lyxa till det lite och göra nått annat än korvstroganoff och makaroner. Så det blev fläskfilé, pommes och bearnaisesås.Hur gott som helst. Är verkligen född till att vara i köket. Det är där jag hör hemma.

Ser dock inte lika gott ut som det var. Jag lovar. 

Av rebecka pettersson - 17 april 2011 15:51

Inte alls avundsjuka på dom som var där....

Av rebecka pettersson - 17 april 2011 15:36

For till Felicia igår kväll. Där bjöds det på nybakta kakor och så tryckte vi vindruvor samtidigt som vi såg på sällskapsresan. Inte så oväntat så däckade vi båda. Vaknade vid ett och cyklade hem.

     

Skapa flashcards