Alla inlägg den 25 april 2011

Av rebecka pettersson - 25 april 2011 22:35

Från och med idag är det inget godis fram till sommaren och så ska jag ut och springa och vara hurtig. Känns bra att det inte är nån som tror att jag kommer klara det!


Men faktisk så klarade jag en hel månad utan godis, sådeså!

Fast har ett helt påskägg fult med godis....fär väl skänka det till väl behövande.


Var faktiskt ute idag också. Var tänkt att jag skulle springa men pratade med alice i telefon så vart en långpromenad istället. Men imorrn blir det att va hurtig.


Nu måste jag skynda mig i säng. Börjar halv åtta imorrn.....

 

Av rebecka pettersson - 25 april 2011 22:33

Idag fyller världens snyggaste man år!

DICK AXELSSON

 

Av rebecka pettersson - 25 april 2011 22:12

Hemma nu. Har haft det hur bra som helst och skulle gärna stanna ett år till, eller två. Hoppas jag är där snart igen! Har tagit miljontals bilder så allt kommer upp imorrn.

 

Skapa flashcards