Alla inlägg den 26 april 2011

Av rebecka pettersson - 26 april 2011 23:35

For ut och sprang ikväll helt själv ute i skogen och det var alldeles mörkt. Trodde jag skulle dö haha. Är seriöst stolt över mig själv att jag tog mig ut!


Fast egentligen var ju på date med skogsmulle men säg inte det till nån.

  Sängen nu, godnatt!

Av rebecka pettersson - 26 april 2011 23:32

Och igår vid sju for vi som sagt hem. Var hemma vid fem så det gick hyffsat fort!

Stanna på ikea

  Såg världens fränaste bil

 

Av rebecka pettersson - 26 april 2011 23:28

På söndagen for vi till Norrköping och hälsade på hela släkten där.

Har knappt några bilder därifrån tyvärr.


  Vig mormor...

 

GRÖNA gräsmattor till sklinnad från här.............

 

Av rebecka pettersson - 26 april 2011 23:05

Förberedde och fixade hela dagen. For till lokalen vid fyra. Halv sex kom allt folk och då började min farbrors 50års fest som alla trodde men som även var bröllop. Så min farbror och Victoria gifte sig. Stort grattis! Efter det var det partyparty!

Bilderna får tala för kvällen     Brudparet

 

Folk

                Ägde ju på dansgolvet!

   

Jag & Jessica hade det trevligt iaf!

  Lekte hela havet stormar haha       I dimman...

         

Av rebecka pettersson - 26 april 2011 22:57

Hah har redan glömt vad vi gjorde i fredags haha...For iaf och hälsade på en familj vi känner, mycket trevligt. Synd bara att inte Viola var hemma...For sen till min faster och åt jättegod mat. Det är vad jag minns från i fredags. Plus att det var jättevarmt och jag ville dö


Har bara bilder från min kusins rum...tror ni jag är avundsjuk eller?

          För att inte tala om hans skor... 

 

Av rebecka pettersson - 26 april 2011 22:39

For runt i Kristinehamn och kolla på blommor och massa djur och massa annat. Hah lät fult men var faktiskt kul.

blåsippa??

  Gris

  Hästen hade hängdase

       Höna

  Kaninbäbis

    Fick bara rida på trähästen

  Såna där som jag inte vet vad dom heter  

    Nån känd staty eller nåt

  Dagen avslutades med gomiddag hos fabror & faster!

Av rebecka pettersson - 26 april 2011 20:44

Vaknade halv sju och fick panik. Hade ju tänkt vara vaken hela natten så hade en massa att göra. Kom iväg vid kvart över sju iaf. Hämtade upp Sara i Umeå och son körde vi söderut. Stannade i Lindesberg och käkade pizza. Han tyvärr inte träffa Helena vilket sög! Kom fram vid halv åtta hos farmor iaf och då vart det lassange. Vart rätt tidig kväll.

chillade i ikeas soffor

Höga kusten    likt   tur jag hade mobilen haha...   ehhh  

Av rebecka pettersson - 26 april 2011 17:53

Har fixat alla bilder nu så dom kommer ikväll för nu drar jag till Bersan och är barnvakt. Hörs ikväll.

 

Ovido - Quiz & Flashcards