Alla inlägg under april 2011

Av rebecka pettersson - 17 april 2011 15:51

Inte alls avundsjuka på dom som var där....

Av rebecka pettersson - 17 april 2011 15:36

For till Felicia igår kväll. Där bjöds det på nybakta kakor och så tryckte vi vindruvor samtidigt som vi såg på sällskapsresan. Inte så oväntat så däckade vi båda. Vaknade vid ett och cyklade hem.

     

Av rebecka pettersson - 16 april 2011 19:14

Vet ni vad jag just kom på....vi har ju påsklov.

HAha smart brud!

 

snarare helt bombad

Av rebecka pettersson - 16 april 2011 17:49

Förlåt för dålig uppdatering nu för tiden men det kommer bli bättre!

Gårdagen spenderades i soffan framför solsidan. Somna där men gick tillslut till min egna säng. Sov till elva och sen där nångång kom Felicia. Vi har bara legat på mitt rum och sett Eva & Adam. Åt nyss och håller på städa nu. Ikväll blir det massa mys.


Två bilder från i onsdags då vi "pluggade"

   

Av rebecka pettersson - 15 april 2011 16:12

Nu kommer äntligen bilderna från Karlstad. Eller några av dom iaf!

Hotellet

Stökigt efter fem minuter

    Relaxen

 

Arenan

        VINST

Slitna krigare ahah

  Brudarna

    Trevliga pojkar

          Jockibois kiss

  Hade hur kul som helst! och vet ni vad det bästa är...snart är vi där igen!!

 

Av rebecka pettersson - 15 april 2011 06:47

Ja vad ska man säga, Färjestad tog sm-guld. Har nog inte fattat det än alltså...

MEN ÅH SÅ SKÖÖÖÖÖNT! SA JAG INTE DET VA?!??!

             

Av rebecka pettersson - 14 april 2011 22:17


SM GUULD!!!!


 

Av rebecka pettersson - 13 april 2011 16:41

Försovde mig lite imorse. Tur jag fick skjuts av pappa till skolan. Vart jobb sen till tre. Tog min oskuld från att byta bajsblöja idag. Har bara bytt kissblöja förut så det var ju nått nytt....och äckligt. Fast det gick bra. Såg typ ut som chokladpudding.


Nu ska jag laga mat till mig själv eftersom ingen annan är hemma....

Tror jag ska göra köttfärsås. Näe skoja blir nog korvstroganoff ;)

    

Ovido - Quiz & Flashcards