Alla inlägg under april 2011

Av rebecka pettersson - 12 april 2011 23:06

Kom nyss hem från hockeyn, fick tag på biljett i sista stund!

Så underbart med vinst!! Nu blir det SM-GULD på torsdag!

Fast för mig så får nästan aik vinna så det blir en match till så jag får se dom ta guld!


Aja nu blir det att trycka mat, är hur hungrig som helst och sen blir det sängen dirr. Blir skola imorrn och sen jobb. Hejsvejs sov gott för det lär jag göra!

 

btw

Av rebecka pettersson - 8 april 2011 04:31

Och juste, lovar att försöka hålla mig kall så inte brandlarmet på hockeyn går på lördag också! ;)

Av rebecka pettersson - 8 april 2011 04:26

Ida ringde vid halv ett igår och fråga om jag ville följa med till Karlstad. Pratade nyss med en halvsovandes mamma och hon gick med på det!!!!

Så om en halvtimme ungefär bär det av mot Karlstad! Hur ball är inte de!!

Kommer bli hur nice som helst! Hotell och sittplats å allt! Blir borta til söndag så hörs väl om inte annat då. Var gärna socal på sms eftersom vi ska bila ner ;)

Hare så bra här uppe. PUSS

Av rebecka pettersson - 8 april 2011 04:24

For på hockeyn med Andreas. Kul att för en gångs skull fara med nån som hejar på samma lag som en själv! Synd bara att dom förlora. Hatar förlägning! Färjestad var ju lätt bättre och förtjänade att vinna...aja egentligen bra att skellefteå vann så det blir lite spänning och fler matcher! Hoppas dom vinner en till så jag kan fara på en till match.


går inte att lägga in bilder...

Av rebecka pettersson - 7 april 2011 16:56

Gissa vad det blir till middag...

 

Av rebecka pettersson - 6 april 2011 22:25

Fick med mig detta hem

Värmeskydd och schampo

  Tröja

  Jacka

  Förlåt för världens sämsta tattarbilder. Köpte även godis men ni som känner mig vet att jag inte äter godis, så vet egentligen inte varför jag köpte de....


Kom just på att jag inte lagt ut bilder på det jag köpte förra veckan....eheh

Av rebecka pettersson - 6 april 2011 22:20

Råka tvätta min lipsyl i tvättmaskin...........

   

Av rebecka pettersson - 6 april 2011 22:12

Satt vid datorn då del plötsligt knacka på dörren och Madde kom in och ropa att jag skulle följa med ut.Hon bah det är sånt där coolt upp på himmlen. Jag bah eh norrsken?

Det var skitcoolt iaf, fast omöjligt att få på bild..

 

Ovido - Quiz & Flashcards