Alla inlägg under april 2011

Av rebecka pettersson - 6 april 2011 21:26

Kom ganska nyss hem. Har haft fullt upp hela dagen.


Snoozade i en timme imorse för att ta mig upp. For till skolan och hade friskis och svettis. Jobbigt men kul. Sen jobb till tre. Sprang hem och tog bussen till stan med mamma. Köpte lite grejer som jag visar sen. Mötte sen pappa och for till solbacken och handlade.

Än är inte dagen slut. Ska duscha nu sen måste jag förbereda inför imorrn.

 

Av rebecka pettersson - 5 april 2011 22:04

Yes vinst ikväll! Otroligt viktigt! Vart ju till och med lite spännande där i slutet. Nu taggar vi bara hockeyn på torsdag! Då blir det vinst igen ;)


Mår inte så bra nu. Känner mig alldeles tjock i huvudet och ögona rinner. Ska slänga mig i sängen ganska snart. Om jag mår bättre imorrn så blir det först skolan på morgonen för lite friskis och svettis och sen jobb till halv fyra.

Sådär glad just nu. Lär sova gott inatt! 

Av rebecka pettersson - 4 april 2011 18:36

Så härliga asså...

 

Familjen axelsson

Av rebecka pettersson - 4 april 2011 16:51

Imorrn börjar ju hockeyn...vill så gärna gå på alla matcher men...

- Har typ ingen att gå med eftersom alla hejar på aik förutom jag..

-Ingen vill stå med mig för jag vill inte direkt stå i aik klacken...

- Tar mig inte till stan så jag kan köpa biljetter. Dom lär vara slut direkt..

-Min ekonomi tillåter inte att jag går på hockey...


Hjälp mig någon.................

 


Av rebecka pettersson - 4 april 2011 16:11

Heeeeelt sjukt vad trött jag är! Somnade halv tolv igår, jag som brukar somna tio. Fick kriga mig upp imorse och sen cykla i regnet till jobbet. Fick mig några pussar där som tur var så jag har klarat dagen. Min lärare var även på besök idag så fick massa skäll...näe skoja bara det gick skitbra såklart! Nu snart äre mat sen typ sova?

Av rebecka pettersson - 3 april 2011 21:58

Klockan är efter tio och jag är vaken(!) Helt otroligt att jag har lyckars hålla mig vaken! Fast jag har ju iof redan sovit en timme men det låtsas vi som vi har glömt.

Ser filmen som går på fyran, Taken. Riktigt bra och spännande. Ska fixa lite fika innan den börjar om. Sen blir det sängen. Godnatt!

 

Av rebecka pettersson - 3 april 2011 21:29

For till Fellan. Vi såg på hjälp rånare. Skit bra ju! Fast näe det var inte så bra eftersom jag tydligen lyckades somna....förstår inte vad jag har för fel, kan inte göra nånting längre utan att jag somnar...måste söka hjälp.


Felicia den busen hade då kul iaf...

flintskallig_93

Ovido - Quiz & Flashcards