Alla inlägg under april 2011

Av rebecka pettersson - 3 april 2011 15:56

Nu verkar datorn funka igen.

Har nyss käkat och nu drar jag till den där Felicia.

 

Av rebecka pettersson - 3 april 2011 09:24

Det går fortfarande inte att blogga från våran dator så får blogga från Alice dator men eftersom hon far hem idag så lär jag inte skriva på ett tag. Synd för er.


Igår var vi ju barnvakt iaf och det gick jättebra. Jättesöta barn! Gick sen på Ica och köpte nyigtta saker. For hem och såg film. Mean girls2. Jag somna efter halva, alltså vid tio. hehe fast vaknade vid åtta imorse och såg klart filmen då.

         

Av rebecka pettersson - 2 april 2011 17:25

HAHAHA så skön snubbe

Av rebecka pettersson - 2 april 2011 16:38

Vart lite sent igår så sov rätt länge imorse. Såg sen mer solsidan och käka frukost. La oss sen i sängen igen och såg film. Åt nyss middag och har nyss duschat.


Älskar såna här dagar då man går går runt i pyjamas hela dagen och är hur risiga som helst.Men snart blir det ändring på det. Blir att vara barnvakt om ca en timme.


Dax att sätta lite fart kanske. Hooooj nu gittttar jag.

    

Av rebecka pettersson - 2 april 2011 16:28

Väntade ju som sagt i stan till halv sex då Alice kom. Gick runt på stan och sen vart det mat på frasses. Traskade upp till arenan sen och såg matchen. Rejält tryck i klacken alltså! N0t. Bara massa småungar som skrek heja sverige.

Och jag då, eller hur det nu var ;)


Sverige vann ju iaf med 7-4 så det varju bra. Fick skjuts hem sen. Dega i sängen och käka naturgodis. Såg sen solsidan fast jag somna.

 

Av rebecka pettersson - 2 april 2011 16:22

Haha skrev ju igår att jag inte hade blivit lurat nått. Nån minuter efter de träffade jag min lärare Eva och vi prata ett tag. Sen hon bah har du hört förresten att finalmatcherna mellan skellefteå och Färjestad ska spelas i umeå? Jag bah ehhhh va?....Hon bah ja men Färjestad har inte råd att åka till Skellefteå. Stog typ som ett frågetecken i några sekunder sen hon bah men jag skoja ju bara, aprilapril.


Haha lite söt är hon ju allt!

Av rebecka pettersson - 1 april 2011 15:44

Första april idag och jag har inte blivit lurad än...ovanligt. Jag som går på allt.

Är blondare än blondast när det gäller första april och brukar alltid bli lurad.

Men ni har väl insett att jag egentligen är smart så ni vågar inte lura mig, men ni kan ju alltid försöka! ;)

 


Av rebecka pettersson - 1 april 2011 15:35

TAGGA HOCKEYN IKVÄLL! HEJA SVERIGE!

 

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards