Alla inlägg under maj 2011

Av rebecka pettersson - 28 maj 2011 11:36

Tidig kväll igår vilket var välbehövligt. Vaknade tidigt men har legat i sängen. Ska försöka ta mig upp nu men har sån fruktansväd träningsvärk haha, speciellt i rumpan...helt sjukt! Planerna för dagen är spikade men inte kvällen tror jag. Alla verkar ju vara i umeå förutom jag.....

 

Av rebecka pettersson - 27 maj 2011 14:57

Försov mig idag med men hann ändå i tid till skolan. Hade idrott först då jag gymmade och säger bara de, aldrig mer...Hade en lektion till sen då vi var ute och lekte med treorna. Helt okej dag.


Internet funkar inte hemma så lär inte skriva nått tills det funkar igen.

Har iaf gratis sms så bara att sms. Hejdå.

Av rebecka pettersson - 27 maj 2011 14:39

Försov mig ju igår. Missade två bussar men fick skjut till skolan. Tack för de! Fick veta att jag inte hade nån skola så skulle vänta med Ida på stan till halv fyra då hon hade utvecklingssamtal. Fördrev tiden på Waynes och halv fyra får vi veta att det inte bli nå utvecklngssamtal....


Drog till Leos och chillade ett tag. Fick sen skjuts till stan. Käkade på frasses, smakade skit.Tog bussen hem, hämta cykeln och cykla till Bersan och köpte glass. Cykla vidare till Tuvan där vi låg i gungan i timmar och bara pratade. Planerad även en massa framöver och säger bara att det kommer bli grymt!

Smalt...

  

Softade

  Glass

  Lyckad bild

  Lekte lite

     









Av rebecka pettersson - 26 maj 2011 21:58

Skulle kommentera Alice blogg och så kom den här fram...

 

hah inte okej!

Av rebecka pettersson - 26 maj 2011 11:27

Sovmorgon till tjugo i tolv och jag lyckas försova mig...så himla misslyckat. Har iaf fått min skönhetsömn som ni ser..

 

Sticker till skolan nu iaf. hooooj

Av rebecka pettersson - 25 maj 2011 22:43

Skola i 50 minuter idag och likadant imorgon. Börjar dessutom tjugo i tolv och slutar halv ett. Klagar verkligen inte.


Shakar some ass med morsan nu men ska leta nått att äta och sen lägga mig. Behöver all skönhetssömn jag kan få. Vart ju inte så mycke av de inatt.....

Ska även pussa lite på min älskling som har saknat mig massor idag.

 

Av rebecka pettersson - 24 maj 2011 22:34

Då vare dax att sussa då. Blir att sätta på farsan först.

Två lektioner imorrn och jag älskar skolan mer än någonsin. Peace out.

  Måste tyvärr sova själv inatt. Hoppas det här gullungen vill komma och sova med mig snart??

Av rebecka pettersson - 24 maj 2011 15:04

Gick från att se ut

                 såhär                                        till                                         såhär

         

Snyggt va? Näe nu ska jag ut och klippa gräset...bara det inte börjar regna..

Skapa flashcards