Alla inlägg den 1 maj 2011

Av rebecka pettersson - 1 maj 2011 21:04

Ligger i Alice säng medans hon är i sitt andra rum och städar. Har ingen som helst tanke på att hjälpa hon. Det där klarar hon så bra själv.


Fast nu kom hon och sa att det var klart och att jag skulle komma och kolla. Får väl ta och göra det. Sen blir det bastu och massa mys. Sover som sagt här inatt eftersom jag är ledig imorn. Men tar bussen tidigt hem imorn eftersom Alice ska till skolan. nu måste jag gittttta

          

Av rebecka pettersson - 1 maj 2011 20:46

Vart inte mycket köpt på stan. Fast hann inte in i alla affärer osv. Köpte iaf


ögonskugga

  läppglans

  Linne , jättedåliga bilder jag veeeeet!     Sen köpte jag även en hemlig grej men den kan jag inte visa här.

Av rebecka pettersson - 1 maj 2011 20:20

Orkar inte skriva så bilderna får tala.


Stan med Alice

  Majbrasa

  Red på sköldpaddan

  vaknade klockan sju imorse av solen....

  men Alice sov så sött

  Stanade idag med

  Jag var jättepigg

  Försökte sova men vart påhoppad av en slickandes hund

  Fast ganska söt

 

Har hänt en väldans mycke mer men hade inga fler bilder haha

Av rebecka pettersson - 1 maj 2011 20:11

Hade ju min sista dag på Skutan i fredags. Mycket sorligt var det. Älskar verkligen alla skutanbarn och personalen också! kommer bli så tomt nu utan dom...dom är så fina allihop. fick blommor av dom och te, haha skellefteå aik te såklart! Sen fick jag massa teckningar och en bild med alla på skutan i hockeykläder.

       

Av rebecka pettersson - 1 maj 2011 00:23

Ingen bra uppdatering nu men befinner mig i umeå stad. Är hos min syrra med Alice för tillfället och vi väntar på att Sara och Anders ska komma hem.

Skriver mer nån gång när jag har tid. Det vill säga aldrig.


Och till dig som har kommenterat anonymt, SÄG VEM DU ÄR! ;)

   

Skapa flashcards