Alla inlägg den 4 maj 2011

Av rebecka pettersson - 4 maj 2011 22:43

Ännu fler besökare idag, kulkul!Däremot är ni inte så bra på att

kommentera

 

följa min blogg

 

rösta

 

ställa frågor

 


och dessutom lägga till mig på skype. Fy skäms! Det var alltför mig, tack och hej!

Av rebecka pettersson - 4 maj 2011 18:22


                                        FÖRE                               EFTER

   

Hade först tänkt ta en fin somrig outfit med fjärilar i magen och allt. men det sluta med mjukis såklart...lika bra det så mycket som jag har frysit idag...


Av rebecka pettersson - 4 maj 2011 12:28

Hade tänkt äta innan jag for så stekte pyttipanna och tänkte ta rödbetor till det. men fick inte upp burken....stog en kvart och försökte. Var såhääääär nära på att slå sönder burken för att få tag på rödbetorna men ångrade mig.

Så fick äta kall pyttipanna utan rödbetor...inget att rekomendera

 

Av rebecka pettersson - 4 maj 2011 11:18

Hade tänkt gå upp tidigit idag och göra bort massa saker men jag somna om hela tiden. Vaknade nys iaf och är jättetrött och känner mig sjuk. Men måste ändå fara till min praktik idag. Ska hoppa in i duschen nu iaf.

 

Ovido - Quiz & Flashcards