Alla inlägg den 8 maj 2011

Av rebecka pettersson - 8 maj 2011 23:13

Ska lägga mig i sängen nu och sätta på johan falk, farsan eller sommaren med göran. Har inte riktigt bestämt mig än. Hoppas jag kan somna rätt tidigt eftersom det blir skolan imorrn. Kändes inte kul...har i stort sätt inte varit där på...8veckor?


Har iaf snabbduschat och smörjt in mig och ska nu hoppa ner i en nybäddad säng.

Lär ju sova gott. Godnatt.

 

Av rebecka pettersson - 8 maj 2011 21:50

Var ute och gick en sväng runt i ursviken och mitt i allt träffa jag på min blivande man. Han var så fin och jag vart så kär tills jag insåg att han hade frugan på ryggen,Vart helt förkrossad och vet inte vad jag ska ta mig till. Kommer aldrig hitta mig en man...

Måste även erkänna att jag ibland gillar skellefteå, tro det eller ej.   

Av rebecka pettersson - 8 maj 2011 19:22

 


Ska sätta mig och se bacherolette nu. Ska jag vara helt ärlig så ser jag det ju bara eftersom det är sveriges snyggaste singelkillar som är med, och för att inte tala om vältränade...me like

Av rebecka pettersson - 8 maj 2011 18:27

Har varit en duktig flicka idag.


FÖRE

EFTER

    Håller dessutom på att tvätta massa kläder

Av rebecka pettersson - 8 maj 2011 16:54

Ja det här hade jag som sagt på mig idag. Dock inte tofflorna förutom här hemma.

Köpte förresten klänningen igår.

Av rebecka pettersson - 8 maj 2011 16:10

Kom ganska nyss hem från solbacken. Var på den nya stora affären. Dom bjöd på tårta så jag gillar den affären. Fast alla barn fick en nalle förutom jag, jag är faktiskt också barn? Så lite minus fick dom allt. Annars var det som mini IKEA typ.


Har även hunnit äta mat, flygande jakob. Mumsigt. Nu ska jag göra som typ resten av sveriges befolkning...se hockey!

Bild från då jag & Alice var och såg Sverige-Lettland 

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards