Alla inlägg den 10 maj 2011

Av rebecka pettersson - 10 maj 2011 23:46

Orkar snart inte hålla mig vaken längre så kanske dax att hoppa i säng.Har så fruktansvärt ont i min nacke/rygg/axel, vet inte hur jag ska förklara men kan knappt röra mig...vad gjorde vi inatt egentligen ida?!?!?!


Slutar rätt tidigt imorrn men har ingen aning om vad jag ska hitta på då. Är öppen för förslag. Ser ju inte ut att ska bli nå bra väder så blir ju tyvärr inge sol och bad eller mys vid älven...eller?

 

Av rebecka pettersson - 10 maj 2011 23:28

Älskar dagar som denna. Börjar halv tio och slutar halv fyra men har i stort sätt inte gjort ett skit idag. Har suttit ute och glassat i solen med härliga människor.

Tycker alla dagar borde vara som denna.

       

Av rebecka pettersson - 10 maj 2011 19:10

Video från idag när Meron, jag och Maria dansar. riiiiiktigt nice

Av rebecka pettersson - 10 maj 2011 18:31

Var faktiskt inte så trött imorse som jag trodde jag skulle vara. Nått som däremot var konstigt var att jag låg utan linne och hade jätteont i nacken när jag vakna, man kan ju undra vad Ida har haft för sig inatt? Brassade med moppen till skolan idag iaf.

 

Ovido - Quiz & Flashcards