Alla inlägg den 15 maj 2011

Av rebecka pettersson - 15 maj 2011 21:09

Har legat i sängen och soffan i stort sätt hela dagen. Somnade några timmar och vakna upp helt dyngförkyld. Så har inte orkat göra nånting idag. Har sett på hockeyn och ser finalen nu. Kom igen Sverige kläm finnarna!!!


Hoppas Walle får göra ett mål!!

 

Av rebecka pettersson - 15 maj 2011 16:36

Råka som sagt på nått konstigt sätt skriva fel pin kod tre gånger och har ingen puk kod så min mobil är död. Har hur som helst inga pengar på den och bara gratis sms till telia så det är därför jag aldrig svarar på sms så jag dissar er inte ni som tror de. Men om tre dagar blir det ändring på det så då vet ni.    

Av rebecka pettersson - 15 maj 2011 13:36

Kom ganska nyss hem. Var såhäääär nära på att misa bussen men jag hann! Ska byta om till mjukis nu och fika gofika med min favoritmamma.

Återkommer senare.

Ungefär sådär känner jag mig med tanke på antal timmars sömn inatt... 

Ovido - Quiz & Flashcards