Alla inlägg den 18 maj 2011

Av rebecka pettersson - 18 maj 2011 23:55

Efter en nap, en dusch, en kop chailatte och några söta sms mår jag lite bättre.

Tänk vilka söta människor det finns ändå.


Ska krypa ner i min renbäddade säng nu och sätta på nån film och sen sova lääääänge.Börjar tjugo i tolv imorrn och slutar halv ett!

   

-/+

Av rebecka pettersson - 18 maj 2011 20:22

MINUS/PLUS

- Mitt rum ser ut som resterna av andra världskriget

-Alla mina kläder är smutsiga och ligger på mitt golv eller i tvätten

-Orkar inte tvätta dom

-Har INGENTING att göra i helgen

-Har 100 läxor att göra
-Har fruktansvärt ont i knäna så kan inte gå ut och som det var tänkt

-Min hals och mitt huvud tar död på mig

-Råka nyss somna så lär inte somna ikväll

-Sov max 3 timmar inatt så är lika med död

-Orkar inte göra ett skit helt enkelt


+INGENTING


Skulle gärna byta liv med någon för tillfället.

Av rebecka pettersson - 18 maj 2011 18:41

Gah blir helt tokiiiiig. Är färdig med mit skitäckelbajsarbete men det vart det sämsta i världen. Åh orkar inte!!! är så frukstansvärt otaggad på livet så jag vet inte vad jag ska ta mig till...........måste ta ut min ilska på nånting............allt är verkligen emot mig idag........vill ba lägga mig och flänna tills bättre tider..


Hör av er och gör mig glad. Skulle behövas. Ska gå och hitta nått att slå sönder nu. HEJDÅ hörs väl om jag överlever

Av rebecka pettersson - 18 maj 2011 18:36

Förra slutade såhär...såklart

 

Den nya hittar ni här till höger--->

Av rebecka pettersson - 18 maj 2011 10:05

Samma sak varje gång....

- Tar en timme minst att ens komma in på datorn

- Språket är alltid ändrat till arabiska eller liknande när man loggar in.

- Stolen är trasig så man ligger i stort sätt vid datorn

- Hörlurna är med trasiga

- Någon sitter alltid och lyssnar på turkmusik och sjunger till

- Om inte så sitte nån och tuggar tuggummi

- Alltid nån som står bakom en och kollar vad man gör

- När man väl kommit in på internet så slutar det funka

- När det väl funkar tar det en halvtimme att komma in på sidan

- Nån sitter alltid bredvid och viskar om en

 

Alltid lika trevligt att vara här. Ska nog avstå att gå hit nästa gång.

Googlade på Balderskolan och fick fram den här bilden...

 

Stämmer ju ganska bra..


Av rebecka pettersson - 18 maj 2011 09:50

Kom till första lektionen idag

Jag: Hej asså jag kan nog inte vara med idag

Erik: Näe jag ser det du är ju hur risig som helst

Jag: ehh..jooo har varit sjuk och legat och hostat hela natten sen har jag skavsår osv

Erik: Men lilla gumman då ska du ju inte ens vara här. Gå en kort promenad så sätter jag närvaro på dig.


Älskar verkligen våran lärare. Så gick och fyllde på telefonen sen gick jag till skolan. Har en lektion sen slutar jag, alltså halv tolv. Love it!


Ovido - Quiz & Flashcards