Alla inlägg den 19 maj 2011

Av rebecka pettersson - 19 maj 2011 23:57

GRATTIS SÖTNOS!!!!

 

Av rebecka pettersson - 19 maj 2011 23:25

Typ det godaste som finns...med lite smör och salt

 

Av rebecka pettersson - 19 maj 2011 20:44

Glöm det där med att jag inte hade gjort ett skit idag...kom på att jag stog i två timmar och lagada mat, TVÅ TIMMAR. Sen tog det tio minuter att äta maten...

Gjorde iallafall tacopaj och den vart såklart jättegod. Ska bli kock!

       

Av rebecka pettersson - 19 maj 2011 20:20

Skulle ta nån ovärd bild imorse och råka tappa kameran i golvet och såklart gick den sönder...lyckat alltså...hitta nån gammal skitkamera så blir väl att använda den fast den år ungefär som en tegelsten så lär aldrig ta med mig den.


Hitta däremot en massa gamla fina bilder på den

 

Av rebecka pettersson - 19 maj 2011 20:13

Skola 50 minuter idag då vi hade nån tävling. Mitt lag vann såklart. Sen hem direkt efter det. VÄRT. Har inte gjort ett skit idag. Så kul liv jag har.

 

Ovido - Quiz & Flashcards