Alla inlägg under maj 2011

Av rebecka pettersson - 15 maj 2011 13:36

Kom ganska nyss hem. Var såhäääär nära på att misa bussen men jag hann! Ska byta om till mjukis nu och fika gofika med min favoritmamma.

Återkommer senare.

Ungefär sådär känner jag mig med tanke på antal timmars sömn inatt... 

Av rebecka pettersson - 14 maj 2011 14:04

Drar till stan nu och ser fotboll. Stannar i stan sen så hörs imorrn. HEJDÅ

 

Av rebecka pettersson - 13 maj 2011 23:35

Vart ju en tur till Umeå. Bussen var 40 min sen, inte kuuul. Hämtade mina skor sen tog jag bussen till bygdeå. Köpte en glass och sen for jag hem haha. Mötte mamma på stan och köpte mat på ICA som vi tog hem och åt. Hur gott som helst!


Sitter och pratar med Ida nu men ska nog snart lägga mig. Godnatt

 

Av rebecka pettersson - 13 maj 2011 23:29

Äntligen är dom mina! Tack mamma!!!

 

Av rebecka pettersson - 13 maj 2011 11:53

Sitter på skolan nu och ska skriva nå arbete. Lär vill inte bli nått gjort om jag känner mig själv rätt...är jättehungrig också och hade taggat spaghetti och köttfärsås till lunch men så är det ris?!?!?! dom kan tydligen inte tvätta spaghettin så dom tog ris istället.fyy så äckligt! Hatar skellefteå. Tur att sirri bjussa på godis iaf!


Nu ska jag fortsätta spela bra musik för mina klasskompisar, sen ska jag nog ta mig en nap eller två. och efter de kaaaanske börja jobba, puss.

 

Av rebecka pettersson - 12 maj 2011 21:16

Helt otroligt, har inte åkt på säkert 10 år och jag ramla inte en ända gång! Däremot var det väldigt jobbigt men det vare värt. Min coach (felicia) sa att jag var reda för inlines VM om två år. Kommer garanterat vinna hela skiten!


Nått som var mindre kul var att jag fick skavsår efter fem minuter. Så plågade mig hela vägen och nu är det varigt och äckligt. Blä...

   

Ovido - Quiz & Flashcards