Alla inlägg under maj 2011

Av rebecka pettersson - 12 maj 2011 20:09

Gå ut nu ska ni få se nått kul. Eller näe förresten. För ert eget bästa, håll er inne....

  haha den bjuder jag på

Av rebecka pettersson - 12 maj 2011 10:44

Som sagt 50 minuters skola idag och såhärser jag ut. HOoooj!

 

Av rebecka pettersson - 12 maj 2011 10:24

Det bästa som finns måste ju vara då man har duschat och ska blåsa håret men istället blåser på kroppen. Så fruktansvärt skönt! Har stått och värmt mig hela morgonen haha.

Fast man ska inte he innanför kläderna, då luktar det bränt har jag lärt mig.

 

Av rebecka pettersson - 11 maj 2011 23:45

Älskar att jag börjar tjugo i tolv imorrn och slutar halv ett. Klagar då verkligen inte! Alla dagar borde va så! En lektion och sen slutar man!


Ska fortsätta se sommaren med Göran nu sen sova. Får väl se när jag tar mig upp imorrn ( om jag ens gör de) haha. Hörs imorrn iaf!


Och juste, kul att ni kommenterar! Fortsätt så ;)

  SAKNAR DIG! HOPPAS VI KAN PRATA SNART!

Av rebecka pettersson - 11 maj 2011 23:09

Kan väl säga som så att jag hade en riktigt bad hairday idag.

 

Av rebecka pettersson - 11 maj 2011 18:10

Sitter hemma hos Idas syrra nu. Är barnvakt åt Felicia. Blir att se hockeyn sennvid åtta. Skriver ikväll när jag kommer hem. Puss

Av rebecka pettersson - 10 maj 2011 23:46

Orkar snart inte hålla mig vaken längre så kanske dax att hoppa i säng.Har så fruktansvärt ont i min nacke/rygg/axel, vet inte hur jag ska förklara men kan knappt röra mig...vad gjorde vi inatt egentligen ida?!?!?!


Slutar rätt tidigt imorrn men har ingen aning om vad jag ska hitta på då. Är öppen för förslag. Ser ju inte ut att ska bli nå bra väder så blir ju tyvärr inge sol och bad eller mys vid älven...eller?

 

Av rebecka pettersson - 10 maj 2011 23:28

Älskar dagar som denna. Börjar halv tio och slutar halv fyra men har i stort sätt inte gjort ett skit idag. Har suttit ute och glassat i solen med härliga människor.

Tycker alla dagar borde vara som denna.

       

Skapa flashcards