Alla inlägg under juni 2011

Av rebecka pettersson - 30 juni 2011 19:03

Tar snart bussen till stan och tjuvåker ett åk. Hade tänkt hålla mig till imorrn men klarar det verkligen inte. Men imorrn kör vi all in!!! Ska åka tills jag spyr då!!

 

Av rebecka pettersson - 30 juni 2011 12:43

Drar och jobbar fyra timmar nu. Kändes fett jobbigt men pengar är bra. Är då glad att jag jobbar innomhus. Efter jag slutat blir det direkt hem till sängen tror jag. Måste ta igen all förlorad sömn och sova rejält om jag ska orka med hela helgen.

 

Av rebecka pettersson - 30 juni 2011 12:12

Jag och Alice tänkte vara smarta  och sova ute på studsmattan inatt eftersom det var så varmt inne. La oss vid tre men vart hungriga direkt. Bestämde oss för att vara vakna till nio då konum öppnar och köpa mat. Skulle ta en nap och vaknade upp klockan åtta.


Vakna sen upp av att min syrra frågade vad jag höll på med. Hade då lagt mig i sovsäcken under en buske och somnat. Var så fruktansvärt varmt. Vi gick iaf in och däcka i min säng. och nu har Alice farit....

 

Av rebecka pettersson - 29 juni 2011 23:09

Så nu ha de jag tänkt dra in till stan och kolla läget. Vad tycks om min outfit?

   SKOJA. Städar rummet och slutade med att jag såg ut sådär. Snyggt jagvet!

Av rebecka pettersson - 29 juni 2011 23:00

Drog en snabbis till stan. Käkade sallad och gick unt lite. Vart för varmt så vi for hem. Åt pannkakor och for sen ner till gunsen. Där vart det sol och bad och sluta med att jag somna. Vakna upp och då försvann solen så vi cykla hem. Somnade på mitt rum och väcktes av att Felicia kom. Prata med hon och nu gör vi ingenting. Värt.

     

Av rebecka pettersson - 29 juni 2011 12:01

Skellefteå levererar i veckan så som det ska se ut ska det vara riktigt bra väder imorgon och vet ni? Jag är ledig då! Så funderar på att dra oss in till stan för antingen bad på vitbergs eller häng vid älven. Är någon sugen på att joina är det bara att höra av sig.


Är du inte sugen men är fattig och behöver pengar så kan jag anställa nån som kan smörja in mig med olja ungefär en gång i timmen och som kan springa och köpa glass & dricka sisådär lite då och då. vid intresse, skicka ett sms!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

eheh skrev inlägget fyra inatt men glömde publicera de...  

Av rebecka pettersson - 29 juni 2011 03:25

Varmt idag. Så ikväll drog vi oss till Gunsen där det först vart bad med badkläder och sen utan. Riktigt skönt var det. Cyklade sen hem och satte oss i en varm badtunna. Har suttit där i fem timmar och käkat vindruvor och chips och druckit iste. Hur mysigt som helst. Fast är helt slut nu och ser ut som ett russin.

           sista bjuder vi på!

Av rebecka pettersson - 28 juni 2011 12:06

Hade tänkt lägga ut en bild på mig då jag är naken för det är i stort sätt vad jag skulle vilja ha för outfit idag. Men så kul ska vi inte ha.

 

Skapa flashcards