Alla inlägg den 8 juni 2011

Av rebecka pettersson - 8 juni 2011 23:35

Har legat nere vid älven i stort sätt hela dagen. Har träffat massa trevliga människor och bara chilla. Alla dagar borde vara såhär! Och vet ni vad det bästa är...jo kör en repris imorgon!! Fett taggad då vädret ska vara lika imorrn! Ända negativa är väl att jag i stort sätt aldrig förr har varit så sjuk och egentligen borde ligga inne i sängen och att hela min telefon är dränkt i sololja. Men äh vad gör de om hundra år!


syns vart vi har legat...

 

Av rebecka pettersson - 8 juni 2011 10:56

Råkade lägga bort min telefon nånstans i huset. Skelle ringa till den men kom inte ens ihåg mitt egna nummer, haha skyller på att jag har sovit dåligt inatt..

 

Av rebecka pettersson - 8 juni 2011 10:36

Har legat ute och druckit te nu på morgonen. Mår verkligen inte bra, har säkert feber. Men det kan inte stoppa mig för nu tar jag bussen och lägger mig vid älven med Ida och Josse och steker. Lär grillas rejält men det gillas!

 

Ovido - Quiz & Flashcards