Alla inlägg den 11 juni 2011

Av rebecka pettersson - 11 juni 2011 19:20

..tills jag blir 18, Inte länge kvar nu!!!


Har legat på partybryggan hela dagen. Hann även med några dopp i älven och lite glass såklart. Drog hem och käka och ska duscha av mig all olja sen bär det av in till stan igen. Har ju tränat att åka gummibåt på haratjärn några år nu så nu ska vi anta oss utmaningen och köra nerför älven. Får väl se hur de slutar.

 

Av rebecka pettersson - 11 juni 2011 18:43

Vet att alla redan har hört den här låten men till er som inte har de, lyssna på den!

Får gåshud och flännar när jag hör den, hatar bara att jag alltid ska lyssna sönder alla låtar...

Av rebecka pettersson - 11 juni 2011 12:46

Idag mår man som man förtjänar, alltså jättebra! Varmt ute så vi drar oss vidare in till stan och steker lite. Hade tänkt skriva hör av er om ni vill joina men kom på att jag inte har nån telefon.....................................

 

Av rebecka pettersson - 11 juni 2011 11:56

Ingen röst, trasig mobil, myggbett på vartenda ställe  på hela kroppen, för lite sömn osvosv men jag lever iallafall. Gårkvällen/natten var riktigt kul med massa härliga människor. Vart lite sent/tidigt men det hör ju till.

 

Ovido - Quiz & Flashcards