Alla inlägg den 13 juni 2011

Av rebecka pettersson - 13 juni 2011 23:58

Avslutar kvällen men det här.

   Fast lär bli film hela natten som vanligt..

Av rebecka pettersson - 13 juni 2011 23:34

Kvällen outfit. Grymt snyggt! Raaawr! Har faktiskt varit ute och gått. Gick till Sävenäs och hälsade på våran fina vän peddorolle. Mycket trevligt var det.

 

Av rebecka pettersson - 13 juni 2011 18:00

Hjälp min anonyma vän att välja klänning till skolavslutningen på onsdag!

1.


2.







Så kom igen fegisar, kommentera nu!





Av rebecka pettersson - 13 juni 2011 16:07

Vart filmys igår kväll med syster. Såg karate kid såklart. Åhh jag är verkligen helt förälskad i Jaden....jag MÅSTE gifta mig med honom!


Idag har jag iaf varit på solB och storhandlat.Fick även en ny vågtång eftersom min sluta funka typ. Ska hjälpa till med maten nu tror jag. Hejdå

     


Ovido - Quiz & Flashcards