Alla inlägg den 15 juni 2011

Av rebecka pettersson - 15 juni 2011 18:02

Började först i kyrkan.

       Sen vidare till Tatung

     Felicias fot efter en dag i klackar

   Jordgubbar till efterätt

   "jordgubbe med grädde och choklad"

   Fick sen skjuts hem av denna cooling

 

Av rebecka pettersson - 15 juni 2011 16:20

Helt otroligt att jag tog mig upp imorse. Var ensam hemma och lyckades he av tre alarm i sömnen. Såhär såg jag iaf ut.  

Av rebecka pettersson - 15 juni 2011 00:59

Besöksrekord igår, riiiiktigt nice! Välkommna hit hoppas ni trivs, eller nå.


Gick bra att va barnvakt som vanligt! Trampade sen in till stan och till Atorp. Snacka med en kärring i typ en halvtimme om allt möjligt. Hon kunde aldrig hålla käften. Hon har iaf inte haft BH sen 1997 och hon gillar flannellskjortor. 


Checkade sen in på Norbergs place där vi satt med varsin dator och var sociala.

Vart sen käk på krysset och sen hem. Måste lägga mig nu så jag tar mig upp på Felicias skolavslutning imorgon klockan elva typ. Godnatt.

 

shiet redan två år sen...

Ovido - Quiz & Flashcards