Alla inlägg den 24 juni 2011

Av rebecka pettersson - 24 juni 2011 14:37

Kvällen är planerad. Blir att ta bussen till robertsfors och umgås med massa folk. Kommer nog bli jättekul eftersom jag inte har träffat vissa på flera år. Får även äntligen träffa Alice som jag inte har på en evighet eller två.              

Av rebecka pettersson - 24 juni 2011 02:40

Ska krypa ner i min renbäddade säng och sova nu. Kändes skönt fast helt ärligt så kommer det bli jättejobbigt att sova själv. Har haft sovsällskap hela veckan så kommer bli rätt ensamt att inte ha någon att skeda med. Lär ju ligga vaken och hosta i min ensamhet....


Var helt inställd på att jag skulle på bröllop imorgon men fick veta att det tydligen var på lördag...så har inga planer för imorgon. Lär nog ligga hemma och sova.kul

 

Av rebecka pettersson - 24 juni 2011 02:34

Brummade med moppen till solbacken. Handlade lite och tog sen en raggarrunda i stan. Kändes fett ballt fast egentligen skämde vi mest bara ut oss.


Körde sen hem och satte på en film. Ebba & Didrik. Slutade som väntat att vi båda låg och sov. Efter två timmars sömn for Felicia hem och jag sussade vidare.

       

Ovido - Quiz & Flashcards