Alla inlägg under juni 2011

Av rebecka pettersson - 8 juni 2011 10:36

Har legat ute och druckit te nu på morgonen. Mår verkligen inte bra, har säkert feber. Men det kan inte stoppa mig för nu tar jag bussen och lägger mig vid älven med Ida och Josse och steker. Lär grillas rejält men det gillas!

 

Av rebecka pettersson - 7 juni 2011 23:04

Mår inge vidare. Kommer garant vara sjuk imorrn,

har dessutom världens PMS, vill dö...
Men det kan inte stoppa mig för imorrn är vi lediga så då blir det att ligga vid älven och steeeeka. Kommer bli grymt! Kom gärna och gör oss sällskap!

   

Av rebecka pettersson - 7 juni 2011 19:24

Jeansshorts, har gylfen öppen på bilden och insåg att man får platt rumpa i dom..

  Bikin, ni får tyvärr inte se den på, får spana efter mig på beachen i sommar istället

   Världens skönaste linne

   Och en tröja av nå slag

   Köpte även en hårfärg, ohhh spännande...


Förlåt för kassa bilder men det får ni stå ut med.

Av rebecka pettersson - 7 juni 2011 19:16

Dagen har rullat på bra. Vart häng vid älven efter skolan med Felicia. Fick även sällskap av Johan. Var inte lite sugen på att bada men är på väg att bli sjuk tror jag. Har jätteont i halsen och nyser 24/7. Tror jag vet vem som har smittat mig.....


Drog iallafall sen och kollade på balen. Riktigt fina var dom.

   GomatN, den kostade dock inte sådär lite...hehe

   

   HAHA jag dog lite..

 


Av rebecka pettersson - 7 juni 2011 08:53

Idag ser jag ut såhär:

   Ingen aning om hur mycke skola jag har. Men lär stanna i stan till ikväll eftersom då är ju balen. Har ingen aning om var eller när men får ta reda på det. Lär bli häng vid älven idag också eftersom vädret är super.

Av rebecka pettersson - 7 juni 2011 00:23

Fick nyss sms av Felicia om att hon hade mitt busskort. Så sprang och mötte hon i bara shorts, tröja och tofflor och jag frös inte ens. Älskar verkligen att det är sommar!


Fick även se hennes sexiga rumpa som ser ut som danmarks flagga. Lika röd iaf.

Näe nu ska jag sussa. Räkan loggar ut.

 

Av rebecka pettersson - 7 juni 2011 00:08

Har tagit mig en välbehövlig dusch. Var ju dränkt i olja, svett och gräs. Så nu har all min färg försvunnit. Förutom i ansiktet där jag ser ut som en räka, skisnyggt! Älskar dessutom min inbygda vita bikin. Hur snyggt som helst, GRRR.

 

Av rebecka pettersson - 6 juni 2011 20:10

Att klippa gräset dagar som den här är inget jag rekomenderar. Fast i bikini så funkade det och grannarna klagade nog inte. Gick faktiskt ovanligt bra att klippa gräset idag. Det vill säga ingen trasig gräsklippare, inga överkörda grodor och inga överkörda buskar. Råkade däremot köra över en humla så jag beklagar sorgen till dens nära och kära. Lovar att betala kostnade för begravningen.


Ska dock ha skor nästa gång...ehehe

 

Skapa flashcards