Alla inlägg den 1 juli 2011

Av rebecka pettersson - 1 juli 2011 18:27

Vädret suger och allt går åt skogen men skit samma nu drar jag in till stan!!!

Lär bli sent ikväll och ska upp och jobba klockan tio imorrn. Ni kan ju tänka lite på mig och tycka synd om mig. Skulle behövas. 

 

bara för att ni så dåliga på att kommentera så får ni bara en dålig cambild på en taggad b-rud. 

Av rebecka pettersson - 1 juli 2011 18:27

Vädret suger och allt går åt skogen men skit samma nu drar jag in till stan!!!

Lär bli sent ikväll och ska upp och jobba klockan tio imorrn. Ni kan ju tänka lite på mig och tycka synd om mig. Skulle behövas. 

 

bara för att ni så dåliga på att kommentera så får ni bara en dålig cambild på en taggad b-rud. 

Av rebecka pettersson - 1 juli 2011 12:23

Är ledig idag så vart sovmorgon. Gick sen ut på en morgonprommenad men höll på dö av värmeslag. Sitter här nu flottig och svettig. Supermys. Ska hälla i mig en liter vatten nu och sen måste jag tvätta kläder eftersom alla mina kläder i stort sätt är smutsiga. Då vet ni vad jag gör idag.

 

Av rebecka pettersson - 1 juli 2011 00:28

Gaaah inte dåligt besöksrekord igår!! kulkul! Nått mer som har varit kul var karusellerna. Seriöst jag ska bo på grönan i sommar eller nå. Så himla kul!! Kommer sitta i karusellen hela kvällen imorrn och på lördag!! 


Har haft jättekul ikväll iaf! Åkt massa karusseller osv. Vet då hur man ska göra för att få åka gratis! Blir sängen nu så jag orkar upp imorgon. Godnatt!

 

Ovido - Quiz & Flashcards