Alla inlägg den 4 juli 2011

Av rebecka pettersson - 4 juli 2011 22:14

Mamma & Pappa har bara varit borta en dag och det ser redan ut såhär...

   borde kanske städa....mitt rum skulle och behöva städas tror jag,..

   nån frivillig?

Av rebecka pettersson - 4 juli 2011 22:07

Trögt att få sig upp imorse men lyckades tillslut. Har "jobbat" fyra timmar. Det vill säga legat på golvet/legat på madrass/ suttit på en stol och sovit. 


Komme mig tillslut hem iallafall och gick och la mig direkt. Har legat i sängen hela kvällen och fick mig ganska nyss upp. Har hunnit laga tacos och ätit det. Nu ska jag fortsätta se på Johan Falk och dreggla lite över Frank.

 

Av rebecka pettersson - 4 juli 2011 03:35

Mat mitt i natten är det absolut bästa som finns! Har nu förtärit denna deilkata måltid och fundera på att hoppa ner i mammas och pappas säng och sova . Kom på att jag kanske måste upp nio imorrn och jobba.....eheh godnatt

 

  

Av rebecka pettersson - 4 juli 2011 02:55

Vart inte som planerat. Fick med mig Malin ut på en nattprommenad. Gick runt typ hela Ursviken fast det spåra rätt rejält. Nu vart jag hungrig så ska laga mat.

 

Av rebecka pettersson - 4 juli 2011 00:36

Jaha det här var ju kul...skulle få sovsällskap men vart inget...skulle baka bullar också men hade ingen jäst så det vart inte heller nått...så sitter här nu själv och vet inte vad jag ska göra. Borde lägga mig men har legat i sängen hela dagen så var inte sådär jättesugen om man säger så. ...


Är däremot sugen på att se skräckfilm, men inte själv...ska styra skräckfilmskväll i veckan tror jag! Hur som haver så lägger jag mig nog nu. Jobbar ju imorgon så. Får se vad som händer sen, hoppas det blir som planerat iaf! 


Ska leta upp min nattdate nu sen sussa till nån film. Godnatt

       

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Skapa flashcards