Alla inlägg den 10 juli 2011

-

Av rebecka pettersson - 10 juli 2011 21:01

Mycket i tankarna just nu. Önskade någon annan kunde ta beslut åt en så man slapp göre det. Fyller 18 om några timmar och borde vara lyckligast i världen men skulle helst av allt vilja vara fem och inte ha några problem alls.


Ska försöka skita i allt och leva livet men det är inte så lätt. tyvärr.

xoxo emobruden_93

Av rebecka pettersson - 10 juli 2011 20:49

Har för typ första gången i hela mitt liv bränt mig och inte var som helst utan på skinkorna, yeeey. Hade vanliga trosor idag då jag sola och dom var lite korta där bak eller vad man ska säge. Dessutom var det spets och så var dom som vågiga. Så nu har jag en jättefin bränna. Riktigt hett. Gör iaf jätteont så kan knappt sitta.


Hade tankt ta ett kort och lägga ut fast ångrade mig. tyvärr, synd för er.

 

ni får en bild på en annan fin rumpa istället.

Av rebecka pettersson - 10 juli 2011 19:01

Sista dagen som barn har spenderats på stranden med Felicia. Drog först till skatan och solade och badade. Jättevarm i vattnet och stora vågor, helt perfekt! Körde sen vidare till boviken där vi såg på några av finalerna. 


Kom nyss hem och ska nu vänta på att mina föräldrar ska komma hem. Har inte träffat dom på en vecka faktiskt. Erkänner att jag har saknat dom! Drar sen vidare till stan och sover där. Fast tror det väntar ett nattbad innan jag somnar inatt....

förra året 

Ovido - Quiz & Flashcards