Alla inlägg den 29 juli 2011

Av rebecka pettersson - 29 juli 2011 20:49

  Var nyss ute med denna brud på en powerwalk. Den blev till ICA i skelleftehamn. Laddade upp för våran filmkväll vi ska ha snart.


22.00 Fjorton suger

00.00 Silent hill

02.00 The grudge


Fast känner jag oss så kommer båda ha somnat inann första filmen ens har börjat.

Av rebecka pettersson - 29 juli 2011 17:56

Satt med en kille på tre år i knät då han drog ner mitt linnet där fram och utbrast

" SHIET ASSÅ!"

Sen börja han klämma allt han kunde

"Dom är ju fyllda med vatten! tänk om dom går sönder!"


Låg i soffan och asgarvade då han stoppa in handen i munnen på mig och tog mitt tuggummi. Sötare unge får man verkligen leta efter!


Av rebecka pettersson - 29 juli 2011 12:37

  Har nyss förtärt denna delikata frukost. Har även hunnit med att liga ute i solen ett tag men ska nu bege mig till jobbet. Så därför hoppas jag nu att solen går i moln och att det blir mulet, gärna regn och även lite snö så jag slipper må dåligt över att jag måste vara inne resten av dagen. Hade tänkt skriva att det bara är några timmar till helg men insåg att jag jobbar hela helgen...

Ovido - Quiz & Flashcards