Alla inlägg under juli 2011

Av rebecka pettersson - 26 juli 2011 12:57

Skulle upp och jobba elva. Vaknade tio i tolv...så blir att jobba mellan två och fem istället. Får se vad som händer sen. Har inget planerat men lär sluta med att jag däckar i soffan. Inget mig emot. Nu>FRUKOST

 

sjukt taggad

Av rebecka pettersson - 25 juli 2011 17:32

  Tog lång sovmorgon idag. Var välbehövligt med tanke på alla förlorade sömntimmar sen i helgen. Dagen har annars spenderats i sängen framför TVn. Nu ska jag ta mig en powerwalk till konsum. Håll er inne så ni slipper se mig idag.

Av rebecka pettersson - 25 juli 2011 17:06

Har vattnat alla blommor i hela huset nu. Fast inte frivilligt. Mamma och pappa är i Norge så dom gav mig det stora ansvaret. Det borde dom inte ha gjort med tanke på att sist dom var borta glömde vi vattna så alla blommor i hela huset dog. Dom ute också. haha. Nu har jag iaf vattnat alla blommor, till och med dom i plast så nu borde dom väl ändå inte dö.


Fast mamma var rätt smart nu så hon satte en lapp som jag garanterat skulle se.

 


Av rebecka pettersson - 25 juli 2011 16:56

Vuxenpoäng till frukost imorse. Kokade ägg, drack chailatte och läste tidningen. Fick dessutom lön idag. Börjar bli gammal...fast att frukosten åts vid halv tre drog nog ner åldern lite. Tur det.

 

Av rebecka pettersson - 24 juli 2011 11:25

Åh fy. Har legat och snoozat i en timme och drömt om att jag skrev på facebook och frågade om nån kunde skjutsa oss till stan. Sen vakna jag och insåg att jag inte har skrivit det så nu måste vi cykla till stan....


Blir iaf jobb mellan halv ett och halv fem. Så kom till kyrkholmen och fika men köp inte våfflor. Då dödar jag dig. Så vi ses där om en timme. Puss

 

Av rebecka pettersson - 22 juli 2011 18:52

Äntligen färdiga så nu drar vi till trästocks, ses dääääär!

  Sen att vi jobbar imorgon kan vi ju försöka glömma, hoppas ni kommer och fikar på kyrkholmen efter halv ett imorrn!

Av rebecka pettersson - 22 juli 2011 12:34

Pappa tycker jag borde städa rummet, förstår som inte hur han tänker...

Städade ju för två veckor sen, har ju inte ens hunit bli stökigt ju?  

Av rebecka pettersson - 21 juli 2011 19:08

Hade det jättebra i Piteå. Visar bilder sen ifall jag får tag på några. 

Ikväll styr vi mot stan och trästocks. Hoppas vi ses där!

     

Felicia skrev just att vi ska cykla till stan. Kommer hata hon resten av kvällen.

Ovido - Quiz & Flashcards