Alla inlägg under augusti 2011

Av rebecka pettersson - 31 augusti 2011 14:10

 
Av rebecka pettersson - 26 augusti 2011 12:45

För nån dag sen hade jag ingen aning om vad jag skulle göra i helgen, nu har jag tusen olika saker att göra. Känner dock att jag måste välja det jag kanske minst av allt vill göra. Så blir att fara med mamma & syster till Norrköping och hälsa på mormor som har blivit dålig. Kommer nog bli en jobbig resa, både att åka buss dit och att sen säga hejdå. Kan nog vara sista gången, men det hoppas jag inte!


Så kommer tillbringa min fredagskväll och natt i en buss till stockholm, yeeey tagga! Måste därför hoppa in i duschen nu och sen packa...

 

Av rebecka pettersson - 26 augusti 2011 10:29

Ledig idag så börjar dagen med en powerwalk. Har en hel del att fundera över.

   tur att min gåkompis kommer hem snart!

Av rebecka pettersson - 25 augusti 2011 22:56

Hej alla kära läsare. Livet rullar på i full fart. Är knappt hemma så sitter aldrig vid datorn, synd för er...har gått skola i en vecka redan. Eller ja okej tre dagara men är ledig imorrn så. Har i stort sätt världens bästa klass och schemat ska jag inte heller klaga på. Ledig på fredagar så! Kommer nog överleva trean trots allt!


Idag vart det iaf skola till tre ungefär. Sen har jag lekt cool och hängt på stan. Vart sen middag @ matfesten som satt fint i magen. Drog sen till urs där det vart jobb och nu är jag äntligen hemma. Blir sängen nu dirr, är huuuuur trött som helst och mår jätteilla och för att inte tala om mina humörsvägningar...inte att leka med...

bjuder på lite mobilbilder bara för att jag är så snäll

              typ såhär kul är mitt liv just nu! 

Av rebecka pettersson - 22 augusti 2011 12:42

  Har man världens bästa pojkvän eller vad som kom igår och överraskade så jag slapp ha myskväll själv!


Drar in till stan nu och fixar lite saker. Hoooooj

Av rebecka pettersson - 21 augusti 2011 20:19

  Var nyss ute på en powerwalk. som ni ser på bilden ovan vart jag rätt svettig. Min PT körde riktigt hårt med mig. Fast näe...när vi hade två kilometer kvar började det regna. Riktigt uppriskande. Verkligen.


Har nu iaf målat garderoberna på mitt rum och lite mer. Inte så mycket kvar nu faktiskt. Hade tänkt hoppa in i duschen nu och sen ha myskväll med mig själv. Måste ta tillvara på sista sommarlovsdagarna....

Av rebecka pettersson - 20 augusti 2011 16:16


Mer än en vecka sen vi kom hem från stockholm. kanske dax att visa bilderna ehehe.Gjorde inte något speciellt där utan shoppade mest och var på grönan, lekte lite turist och chillade i vinterviken. Äh här kommer lite bilder


                                                                                 
 

Av rebecka pettersson - 20 augusti 2011 15:42

  Lördag idag och det kunde inte vara mer skönt med helg. Efter en hel veckas jobb på förskolan är man rätt less på pratet om vem som är mest kär i Eric Saade, alla teckningar på vem som gjort den finaste bajskorven och bråket om vem som skulle ha den rosa barbieskon. 


Men bara för att det är helg så är det inte vila. Har idag (med lite hjälp av pappa) målat om väggen i mitt rum. Den är nu mera inte bajsbrun utan svart. Inte riktigt färdigt än men snart hoppas jag. Hade tänkt gå ut och gå en sväng nu men funderar på att hoppa in i duschen direkt istället. Rycktas om att en viss Felicia Lindberg är på väg hit för att våldgästa mig. Inget mig emot! 

Skapa flashcards