Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av rebecka pettersson - 14 augusti 2011 21:09

Som om jag skulle ha hemmakväll själv...sällan! Eftersom Krille verkar ha dött så blir det mys med Fellan.


Var nyss på våran galnaste tur till solbacken. Moppe, hög fart och gupp är ingen bra kombination men kul vare! Nästan lika kul som cykel och moppepojkarna som ragga haha. Nu är iaf myskläderna på så nu väntas det mys all in.  

Av rebecka pettersson - 14 augusti 2011 17:47

Av rebecka pettersson - 14 augusti 2011 17:33

Tjenatjena alla fans! Nu är jag tillbaka, igen. Just nu är det fullrulle kanelbulle om dagarna så har inte tid och orkar inte sitta vid datorn. 


Idag har jag iaf jobbat @ kyrkholmen. Det gick gallant fast nu har jag jätteont i ryggen och skulle betala bra för lite massage, nån frivillig? Har nyss ätit middag. Det vart kycklingsallad gjord av mig, så den var jättegod såklart. Nu blir det duschen och sen får vi se vad som händer ikväll. Inga planer så blir nog en hemmakväll.

 

min sallad är såååååå mycke godare än ICAs

Ovido - Quiz & Flashcards