Alla inlägg under september 2011

Av rebecka pettersson - 29 september 2011 21:11

Ser mörkt ut för färjestad nu. Ungefär lika mörkt som i bussen till Stockholm. Bara Felicia som fatta de där. Nått som inte är lika mörkt är jag just nu.

 
Visst är jag söt ikväll skelar med ögona, putar med läpparna och en aniktsmask som tar död på mig. men ska man va fin får man lida pin. Ska fortsätta lyssna på hockeyn nu sen måla naglarna, igen...


JAAAAAA NU VART DE MÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!

Av rebecka pettersson - 29 september 2011 20:06

Blev ingen praktik för mig idag. Så har därför spenderat dagen i sängen med TVn och telefonen och dom två "W"na, alltså wordfeud och Wallander. Tog sen en promend till OkQ8 och postade två brev och gick sen och jobba två timmar. Intressant va?? Vad har ni själva gjort idag? Eller varför frågar jag ens, ni svarar ju endå inte eftersom detta är en så kallad envägskommunikation som jag lärde mig av min kära lärare Barbro för någon vecka sedan. Helt otroligt att jag ens minns de.


Till dig gulletowe

   Vaknade ju rätt sent så skippade frukost och åt lunch vid 13.00 Ser ut som nått man gjorde på dagis i sandlådan men det är faktiskt kyckling och couscous sallad eller vad det heter. Sen äre vitlöksbröd och mjölk.

   Efter de fikade jag vid 14.10, två bullar och en kopp the. Det var gott fast bullarna var torra och smakade gammalt men thet var gott.

   Efter jag jobbade åt jag detta äpple, ungefär vid 18.55 Det smakade äpple.

    

Nu sitter jag och äter det här. Alltså två knäckemackor med tomat, ost, lök och nån krydda som är svart. Tror det är peppar. Dricker the också med forest fruit smak.


Nöjd Towe?

Av rebecka pettersson - 27 september 2011 16:39

Sovmorgon till halv tolv så lyckades komma i tid för en gångs skull...lång jobbig dag men hann med tio i fyran hem. Har slängt i mig mat och ska snart bege mig till praktiken.Helt sjukt vad jag har saknat dom! Ska åka buss till munkviken där det blir surströmming. Jag som älskar surströmming, speciellt lukten! not


Slutar tidigast tio och då lär jag vara DÖD med stora bokstäver. typ såhär

   rolig blogg jag har med nya bilder, eller hur???? ska bli bättre

Av rebecka pettersson - 23 september 2011 09:56

ÄR ledig idag men såklart vaknade 07.15 som vanligt...Har sovit jättedåligt för jag har varit orolig hela natten att jag skulle ha tappat mitt örhänge. Har drömt minst 20 olika drömmar och alla har handlat om mitt örhänge. När jag vakna insåg jag att mitt örhänge var borta. Lite läskigt. Hoppas inte alla mina drömmar slår in.


Låg iaf kvar i sängen tills nu. Ska äta upp min frulle sen bege mig en snabbis till stan. Ska göra en hemlig sak. Visst blir ni nyfikna nu?????


Kuuuul att det inte går att ladda upp bilden på min frukost........

Av rebecka pettersson - 21 september 2011 06:35

Har nog aldrig varit såhär trött någonsin under mitt 18åriga liv. Fast det är mitt eget fel,och Krilles lite(läs mycke). 


Börjar min praktik idag och hur härligt är det inte att börja klockan sju då??? Har redan drömt om hur den här dagen kommer bli. Det första dom kommer göra är att tvinga på mig en gul tjocktröja som jag kommer måsta ha i åtta veckor och gult är fult. Hoppas inte min dröm slår in. Nu ska jag käka frukost sen cykla i regnet<3

Av rebecka pettersson - 20 september 2011 17:15

  Kolla vad jag köpte idag. Är skitstolt. Ett steg närmare vuxenlivet! Sen att det var till Felicia och inte till mig behöver vi ju inte bry oss om...smakade iaf .


Kunde nog inte börjat den här dagen bättre. Plusgrader ute, vaniljyoghurt till frukost, skjuts till skolan, film första lektionen & max till lunch. Sen resten av dagen behöver vi inte nämna något om. Vill ju inte att det här ska bli en emoblogg. Ska tröstäta pizza nu sen funderar jag helt ärligt på att gå och lägga mig. 

Av rebecka pettersson - 19 september 2011 10:52

Måndag morgon och som vanligt försov jag mig. Minusgrader ute och psykologi i två och en halv timme dierkt på morgonen är ingen bra start på dagen. Är dessutom äcklig mat idag så får leva på min delikata frukost tills jag kommer hem.

  Slutar fyra idag och då blir det nog en sväng på stan sen hem och dö. Det vill säga hem och göra psykologiläxan. Hoppas ni har en bättre dag än jag.

Av rebecka pettersson - 18 september 2011 21:29

  Har nu målat naglarna för tredje gången den här veckan. Dom lär ha blivit förstörda innan imorgon. Funderar därför på att anställa en assistent som kan göra allt åt mig eller stanna hemma i en vecka. Väljer nog det sista.


Ska göra fika & te nu sen krypa ner i sängen och se film. Behöver sen all skönhetssömn jag kan få. Tagga måndag imorrn, yeeeeeey. Förstörde just en nagel, how great.

Skapa flashcards