Alla inlägg under september 2011

Av rebecka pettersson - 18 september 2011 18:23

  Bild från igår då Krille laga mat åt mig, hur söt??? 


Har haft en bra helg med min fina.Har dock inte blivit så mycke sömn så därför kommer kvällen mest troligt spenderas i sängen. Ser one tree hill just nu. Jättejobbigt då det bara är kärlekspar och allt är jätteromantiskt..... sjukt hur man kan sakna någon så mycket! Blir nog att se idol sen och ikväll I am legend. Har för mig att den är bra och att jag flänna till den. blir bra, jag gillar att flänna. 


Av rebecka pettersson - 12 september 2011 22:11

  Har försökt göra min läxa hela dagen men har ingen motivation till det. När jag äntlgen började vart jag störd av den fula skäggiga gubben i idol så det sket sig. Och nu när jag äntligen har komit igång kommer världens sötaste kanin och vill mysa. Vad väljer man lixom??? Har 1 timme och 40 minuter på mig att göra den...

Av rebecka pettersson - 12 september 2011 18:01

Dagen har spenderats med två av mina bästa vänner, täcket & kudden, i sängen. Har nu fruktansvärt ont i ryggen och lider av dåligt socialt liv. Spenderar inte en dag till i sängen kan jag lova. Längtar till skolan för första och sista gången i mitt liv.


Idag har jag hunnit med mycket iallafall. Har sett två filmer, twilight(igen) och the blind side, somnade till båda såklart. Tro det eller ej men har faktiskt gjort lite körkortsteori(!!!) också. Trodde aldrig jag skulle ta tummen ur och göra de men tydligen. Sen har jag ju även såklart tagit hand om mitt zoo och har faktiskt gjort om lite så nu är det jättefint! Funderar på att göra en zooblogg. Tror det skulle uppskattas till alla mina djurälskande läsare. Har även spenderat några(läs många) timmar med att spela fruit slice. Klarade nytt rekord också, wohoooo nått på 800! Kul liv


                  

   

Av rebecka pettersson - 12 september 2011 17:54

Fikade först med Krille på stan. Sen kom Alice och gjorde oss sällskap. Gick på stan ett tag sen for vi hem till mooaaa. Båda har i stort sätt varit sjuka så har mest legat inne hela helgen men det är inget jag klagar över!


gjorde middag

   Bakade världens misslyckade men godaste kakor   vart sen filmmys på kvällen och så målade vi naglara

   Vart shopping på solbacken på lördagen, haha hatar ordet shopping, går dessutom inte att shoppa på solbacken men jaa ni fattar

     Ännu mer mys på kvällen med mackor och twilightmarathon som varade i tjugo minuter innan jag sov, som vanligt. Sett den filmen minst 20 gånger men aldrig slutet....   mitt rum efter Alice har varit här..katastrof

   Tack för helgen sötnos, måste verkligen skärpa oss och träffas oftare :*

 

Av rebecka pettersson - 8 september 2011 21:22

Kolla vem som ligger i sängen och väntar på mig...

   Ska krypa ner i sängen nu och mysa lite & hälla i mig massa te så min hals förhoppningsvis är levande imorgon.


På tal om imorgon så har jag lite saker att fixa. Måste bland annat dra till Thailand en snabbis. Har ju egentligen inga riktiga kompisar utan mina föräldrar betalar ju t.ex Felicia för att umgås med mig. Så nu i helgen då Alice kommer så har hon några krav för att hon ska komma. Hon vill inte dela säng med mig, låna ett par mjukisbyxor, ha frukost på sängen och då var ett krav kaffe från Thailand. Så drar dit imorgon. Skämta nu ska jag sova godnatt.

Av rebecka pettersson - 8 september 2011 17:39

Blä vad dåligt jag mår. Har ont i halsen och i kroppen som när man har feber och så fryser jag jätte mycket.Skulle bara vilja lägga mig i sängen och ligga där hela kvällen men jobbet kallar...säger som kapten röd, pengarna måste in.

 

Av rebecka pettersson - 8 september 2011 15:54

Här är en bild Anna tog idag som visar hur min dag varit...

    Gårdagens smink så har kännt mig jätteful hela dagen, trött, uttråkad, deprimerad, totalt värdelös och dessutom känner jag mig sjuk. Kunde inte bli bättre alltså. Får verkligen inte bli sjuk nu till helgen så ska gå och ta mig en nap nu och hoppas på att jag mår bättre. 

Av rebecka pettersson - 6 september 2011 21:56

     

Nu ska jag krypa ner i sängen, äta mina kvällsmackor med 30minuters kokta ägg på. Sen lukta på mina vaniljljus mysa med min myskompis och se på Wallander. Kommer måsta sova i en smulig säng sen men det äre vart. Fast har skolfoto imorrn så behöver min skönhetssömn...

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards