Alla inlägg under september 2011

Av rebecka pettersson - 6 september 2011 20:29

Dagen vart aningen bättre fast bara lite. Fick sluta lite tidigare så gick till Ida. Eller gick och gick efter typ 50 meter kom Krille som skjutsade mig dit ;* Hos Ida vart det käk och sen Wallandertittande. Höll mig faktisk vaken den här gången.


Tog bussen hem 19.43 för att vara exakt. Ser idol nu och ska måla naglarna samtidigt, tur jag är tjej. Ska sen äntligen ladda min telefon så jag kan ta hand om mina små djur på mitt zoo. Tror jag ska fira och köpa mig en ny giraff. 

 

Av rebecka pettersson - 6 september 2011 11:38

Hade sovmorgon till halv tolv. Hade väckarklockan på åtta. Snoozade en och en halv timme. När jag äntligen vaknade var jag först tvungen att ta hand om djuren på mitt zoo så dom mådde bra. Sen var jag tvungen att göra färdig mitt skolarbete som jag inte orkade göra igår. Sen vart det riktigt bråttom. Hade tjugo minuter på mig att duscha, hitta kläder, fixa mig och allt det där. Hann inte med frukosten, tyckte det var viktigare att sköta om mitt zoo och se till så mina djur mår bra.


Sprang sen till bussen i högklackat, inget jag rekomenderar. Svettades som en gris på bussen och när jag äntligen kliver av börjar det ösregna. Springer till skolan i regnet och märker att jag har gylfen öppen, fastnar med nageln i gylfen så den går av. Kommer iallafall till skolan i tid men ser ut som en slickad katt. Letar upp vart vi ska vara men inser att ingen annan i klassen är där. smsar och frågar och får veta att vi börjar halv ett...alltså en timme senare...how great. Så nu sitter jag här hungrg och blöt och vill hem. Ska söka tröst hos mina djur nu. Dom får mig alltid glad. Puss

 

Av rebecka pettersson - 2 september 2011 19:28

Har varit riktigt duktig idag. Lagade först lunch sen städade jag upp i köket. Sen städade jag på toan och därefter mitt rum, renbäddade sängen och skurade tillochmed golvet(?) Vet inte vad som hände men kände bara för att städa och det behövdes verkligen! Tror jag har blivit sjuk eller nått Har även hunnit tvätta kläder och varit ute på en powerealk med min pt.


Är nu nyduschade och ska gå och däcka i soffan. Eller näe blir mys för hela slanten ikväll. Skulle gissa på att det blir å se fotboll.

   fast slutar nog med att jag sussar sött i soffan....

Av rebecka pettersson - 2 september 2011 13:57

Hola Amigos!

Natten spenderades i Idas nya lägga med hon och Fellan. Var tänkt att vi skulle ha Beckmarathon men alla sov efter typ en halvtimme av första filmen. Låg och skedade alla tre i en säng. Riktigt mysigt! Tog sovmorgon imorse eftersom vi var lediga idag.förutom Felicia då heheh


Kan tyvärr inte lägga ut nån bild eftersom alla bilder är tagna i sängen det vill säga i underkläder och spårade så tyvärr. Istället för ni en bild på min lunch som jag gjorde nyss alldeles själv. Är så himla bra på att laga mat alltså.

För er som inte ser vad det är så äre faktiskt makaroner och skinsås. 

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Skapa flashcards