Alla inlägg under oktober 2011

Av rebecka pettersson - 30 oktober 2011 14:38

Har haft en grym helg! Hur kul som helst att jobba, massa trevligt folk, delat rum OCH säng med den bästa och sen får vi ju inte glömma maten. Vart jobb 7 timmar på fredag och 10 timmar på lördag. Slutade alltså vid halv tre inatt. Funderade då på att fira lite halloween eftersom jag inte behövde klä út mig till ett spöke för såg redan ut som ett. Men hotellsängen kändes mer lockande.Tur vi fick en timme extra inatt. Fast det hjälpte inte eftersom jag är hur trött som helst och skulle helst bara gå och däcka i sängen meeeeeeeeeeeeeen det går inte för jag har praktik nu klockan tre till nio ikväll. Yeeeey taggad! Då blir det sängen dirrrr och så måste jag hitta nån som kan massera mig. Frivillig? call me.  


Av rebecka pettersson - 28 oktober 2011 13:04

Såhär kommer jag nog förmdligen se ut ikväll om jag nu inte dör på vägen till Piteå. Visst är jag fin??? Jätteroliga kläder, allt är svart, trosorna också och till och med tånaglarna. Fast hårsnodden är lila med en tulpan på. Kaninen hör inte till outfiten men ska följa med som moraliskt stöd eller vad det heter.

 

Har fått jobb på pitehavsbad så har inte denna fina utstyrsel frivilligt. Fatta bo på hotell och hotellfrukost varje helg. Hur nice???? Måste gitta nu hooooj!

Av rebecka pettersson - 26 oktober 2011 10:44

GAAAH ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT GLAD JUST NU!!! VÄRLDENS BÄSTA MORGON! Fast är lika stressad som glad så berättar mer sen. Har praktik nu från elva till åtta ikväll och då blir det att plugga i sinne. HOJ

Typ så glad  

Av rebecka pettersson - 26 oktober 2011 09:28

Eftersom det inte vart plugg igår måste det tyvärr göras idag. Börjar elva men väckarns stog på halv sju. How gret. Sen att jag somna om och vakna nu behöver vi ju inte låtsas om.

 

Av rebecka pettersson - 26 oktober 2011 09:16

Gårdagen vart riktig lyckad. Skola från tolv och inga jobbiga lektioner, en biobiljett rikare och fick sluta en timme tidigare. Mötte upp en allt för saknad Felicia för en tur på stan och en fika på waynes. Var tänkt att vi sedan skulle hem och plugga men fick ett samtal och en inbjudan till kakbakarävling som man såklart inte kan tacka nej till. Killarna kämpade tappart och vann tilslut efter att ha mutat domarna...men våra vart iaf finare.Riktigt lyckad kväll som slutade med en död Rebecka i sängen där vid halv ett.

 

Av rebecka pettersson - 19 oktober 2011 19:54

Säg inte för mycket till den du litar på, för den du litar på litar även på någon annan.

Av rebecka pettersson - 16 oktober 2011 21:13

Ni kan ju inte annat än hålla med om att våran nya familjemedlem är otroooooligt söt.

 

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Skapa flashcards