Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av rebecka pettersson - 9 oktober 2011 20:31

Har spenderat större delen av helgen i bygdehålan. Vart en tur till Umeå på fredagen,sov där till lördagen då det vart stan och lunch med kära syster. Sen hem till Alice där det vart bastu och myskväll. Eller ja vissa sov ju större delen av kvällen. Idag har vi tillbringat dagen i sängen, jag har pluggat och Alice har spelat sims. Brukar ju vara naturare som pluggar och BFare som inte gör något vettigt men...


Helgen har iaf varit mycket bra. Vissa grejer kunde väl ha varit bättre. Livet är inte på min sida just nu och allt verkar gå käpprätt utför. Men antar att det måste vara så ibland också. Får väl bara hoppas det går över. Tack för i helgen iaf snuttan!

 

Nu ska jag fortsätta plugga samhällskunskap så kanske jag förhoppningsvis kan få IG+ på provet imorgon. 

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards